נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

גם חולה 71 מורדם ומונשם לאחר החמרה במצבו, הוא בן 60 ללא מחלות רקע, אבל מעשן כבד:

https://rotter.net/forum/scoops1/610568.shtml

לפי הנתונים שמתעדכנים, צעירים עד גיל 30 ללא מחלות קשות מוגנים ויחוו רק שפעת קלה. בני גיל 31 עד 50, ללא מחלות רקע שאינם מעשנים גם נמצאים בסיכון נמוך לסיבוכים. מעבר לזה סיכויי הסיבוכים עולים.
 
על מנת לשמור עלייך, אני שולח אותך לבידוד תקופתי.
 

על מנת לשמור עלייך, אני שולח אותך לבידוד תקופתי.

חצי נחמה :שתוי:
עכשיו ישוב ל- HT עם יוזר אחר וטייטלים אחרים שהמציא לעצמו בשלל הזהויות עם דמיון בהחלט פורה, צבעוני וססגוני.
עד שייזרק ויבעט משם פעם נוספת (כך כבר קרוב לעשור).
 
תחשבו מה קורה אם מנהיגים של מדינות נדבקים בקהילה? אנשי צבא, אנשי רפואה? שוב, תראו את התפלגות בין המקרים ה"פתורים" בכל המדינות מלבד סין. ארצות הברית 67% תמותה, צרפת 73% תמותה. הדרך העיקריתלהתפתר מהנגיף זה למות. מדובר במאורע אפוקלפטי שמנסים להסתיר כדי לא לעורר פאניקה. לא רואה בדיוק איך יוצאים מזה, כאשר חיסון או תרופה רחוקים בעוד מספר שנים.

תמשיכו לצחוק... אני כרגע שוקל להתפטר מהעבודה שלי כמרצה. מקווה שבמשרד הבריאות יתעוררו ויחליטו להשבית את כל המשק מחר, לפני שנגיע למצב באיטליה. קצב ההדבקה בארץ כרגע זהה לזה שהיה בדרום קוריאה.

האם אתה הולך להיות כמו "מקס הלוחם בדרכים" ? האם אתה הולך לנצל את כישוריך הטכניים ולבנות מקלט אטומי פרטי עם אוכל לעשר שנים, טיהור אוויר ומים ונשק נגד מי שינסה להיכנס ?
 
..הוא כתב בפוסט אחר שתוך שנה

ניתן לארגן גם את זה, אבל לא הבטיחו לנו קודם שבתוך שנה נגיע לירח ?
 

נערך לאחרונה ב:
כאילו.. אם לא היה איסור, היית הולך?
אני מתפלא שעדין מסעדות פתוחות, הרי אנשים אוכלים, חלקיקים עפים להם החוצה לכל הכיוונים.

גם להזמין אוכל הבייתה.. אתה לא יודע מי מכין, איך ומה..

מעניין מה יהיה עם חדר כושר???

באיטליה מאשימים את דור המילניום כבעל אחריות רבה ליציאה מהשליטה על הוירוס בכך שלא שעו להוראות לא להתקבץ והמשיכו ללכת לבארים, אני שונא את הדור הזה.
 

היי,

שמעתי היום שארגון הבריאות העולמי הכריז רשמית שהקורונה היא מגפה עולמית. שמעתי בשעה 07:10 את מסיבת עיתונים עם ראש הממשלה, בה נאמר לא לערוך אירועים מעל 100 איש. אם אין צורך בכינוסים ובאירועים כמו חתונות אל תלכו (החתונה של אייל גולן תתקיים?), משחקי הליגה הקרובים בכדורגל יתקיימו ללא קהל, אלפי עובדים בשוק המלונות והטיסות יצאו לחופשה ללא תשלום (90 אחוז מטייסי אלעל). לא ניתן למעשה לערוך כמעט כל הופעה, הצגה או הקרנה של סרט במתכונת מלאה. מיד עם קבלת ההחלטה נודע כי פסטיבל המוזיקה רוק פתאל, שאמור היה להיערך בסוף השבוע באילת - בוטל. התיאטרון הקאמרי נסגר, ההמלצות להימנע מביקורים בבתי אבות. העניין מעורר גל אדיר של שמועות לגבי מצבו של מזכ"ל הארגון השיעי חסן נסראללה, כולל ידיעות בלתי מאומתות, כי הוא נדבק בנגיף בעת שנפגש עם משלחת בכירים מטהרן, שאחד מחבריה אומת מאוחר יותר כנשא של הנגיף.

השיא עוד לפנינו :eek:...
אם כבר איראן, כדאי לעקוב אחרי הדיווחים שמגיעים משם.

הקורונה קוטלת את ההנהגה בשיטתיות, כולל מפקדי חטיבות ומעלה בחטיבות העילית המתמרנות (הבאסיג' ומשמרות המהפכה).
 
החשש העיקרי מכל הסיפור הזה הוא כפיית חיסונים וצמצום חירויות . ימים יגידו .
 

אתה לא מחסן את הילדים?
מה זה קשור?
 

מה זה קשור?
קשור. בטח שקשור.

זיהיתי לפי התגובה "כפיית חיסונים".

היו הורים שסירבו לחסן את הילדים בגן של הילדים שלי בזמנו, והשתמשו בצמד המילים שכתבת.

כמובן שדאגתי אישית שהגן ישאר נעול.
 
אז אתה בעד כפיית חיסונים?
 

איזו נשמה טובה . רק רישום פלילי? למה לא לסקול אותו ואותם יחד בכיכר העיר?

ולחשוב שיש עוד כמוך . מצמרר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור