נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יש לי הרגשה שלא באמת ניתן להחלים מהקורונה. רוב אחוזי ה"החלמה" מגיעים מסין ועליהם אי אפשר לסמוך. יש המון חולים שנתגלו כחולים מחודש ינואר, אז איך זה שעד עכשיו יש בקושי 3 שהחלימו בארץ? שימו לב להתפלגות מחלימים ומתים באיטליה:

https://www.worldometers.info/coronavirus/country/italy/

יש 40% תמותה. אחוז המחלימים הוא כ 10% מכלל הנדבקים. אנשים ממשיכים להיות חולים למשך 3 חודשים ויתר. לדעתי כל מי שנדבק בסוף ימות! הוירוס מתנהג כמו ה HIV רק מדבק יותר משפעת. אין דרך להרפא ממנו. בשום מקום לא מצאתי מחקר שבדק כמה זמן בממוצע לוקח להחלים. יותר מזה, ידוע שוירוסים מסויימים גורמים לגידולים סרטניים בעיקר לימפומות כעבור זמן רב לאחר חשיפה. אף אחד לא בדק מה צפויות להיות ההשפעות של הוירוס גם לאלו שהחלימו. לדעתי, זה הוירוס שיביא להכחדת האנושות בתוך 50 שנה.
יום טוב
עכשיו הפכת גם לרופא או למגיד עתידות?
כמה עובדות:
1.בסין המחלה בירידה
2.בדרום קוריאה המחלה בירידה
3.יש יותר חולים בכל עולם ממה שיודעים (גם בישראל) , פשוט המחלה חולפת ואין להם תסמינים חריפים , כך שמספר החולים בפועל גדול יותר , הווה אומר שאחוז המחלימים גדול יותר כי לא ספרו אותם בכלל... ורק היום התברר שלא מאשרים בארצנו בדיקת קורונה לכל אחד שקצת משתעל....
4. יש תרופה לקורונה - תרופה שפותחה ל SARS והאבולה, הבעייה שהיא עדיין באישורים סופיים, התברר שהתרופה מרפאת חולי קורונה, בעייה נוספת זה מחיר התרופה (כ 1000 שקלים), היום אמורים לנסות את התרופה לחולה הישראלי שבמצב אנוש...
 
@נמר לא ידעתי שאתה יכול להיות כזה אכזרי.

אריה
כפרה, אם כך, אני ממליץ לך בדחיפות לבקש מנמר חברות בפייסבוק. שם אתה רואה גרסה לא מצונזרת שלו. מובטחת לך הנאה.
 

כפרה, אם כך, אני ממליץ לך בדחיפות לבקש מנמר חברות בפייסבוק. שם אתה רואה גרסה לא מצונזרת שלו. מובטחת לך הנאה.
אם כך מעניין גם מה הגירסה הלא מצונזרת של matanoosh ?......צריכים מסכה ושריון מגן לפני שנכנסים לפייסבוק ?
 
נערך לאחרונה ב:
אם כך מעניין גם מה הגירסה הלא מצונזרת של matanoosh ?......צריכים מסכה ושריון מגן לפני שנכנסים לפייסבוק ?
1. אני לא משתמש בפלטפורמה המיותרת הזאת.
2. אתה מקבל אותי לא מצונזר.
 
2. אתה מקבל אותי לא מצונזר.
כפרון , אם כך אתה ב"מכסימום שלך" אז סה"כ אתה בחור די נחמד (ורד)
 

1. אני לא משתמש בפלטפורמה המיותרת הזאת
כמאמר השיר:
I've got too many friends too many people
That I ll never meet, I'll never be there for
I'll never be there for, 'cause I'll never be there
לגמרי פלטפורמה מיותרת...
 
כמאמר השיר:
I've got too many friends too many people
That I ll never meet, I'll never be there for
I'll never be there for, 'cause I'll never be there
וואוו איזה שיר, עשה לי עור ברווז (ורד).......זה לא קורה לעיתים תכופות כלל, ועוד מרמקולים מסריחים של מחשב.....בעצם זה לא קשור לרמקולים ולכלום.

 
נערך לאחרונה ב:
דווקא למען האכלת הסטטיסטיקה בארץ עדיף שהחולה האנוש ימות. כך זה מספק את הטרנד הסטטיסטי ומקטין סיכוי שחולה אחר בעלת תמורה יותר גבוה לאנושות ימות במקומו.
 

הלוואי שהקורונה תהרוג את השרשור הזה
כמה אופטימיות
 
דווקא למען האכלת הסטטיסטיקה בארץ עדיף שהחולה האנוש ימות. כך זה מספק את הטרנד הסטטיסטי ומקטין סיכוי שחולה אחר בעלת תמורה יותר גבוה לאנושות ימות במקומו.

???
 
דווקא למען האכלת הסטטיסטיקה בארץ עדיף שהחולה האנוש ימות. כך זה מספק את הטרנד הסטטיסטי ומקטין סיכוי שחולה אחר בעלת תמורה יותר גבוה לאנושות ימות במקומו.
מה נסגר איתך בן אדם?
 

היי,

שמעתי היום שארגון הבריאות העולמי הכריז רשמית שהקורונה היא מגפה עולמית. שמעתי בשעה 07:10 את מסיבת עיתונים עם ראש הממשלה, בה נאמר לא לערוך אירועים מעל 100 איש. אם אין צורך בכינוסים ובאירועים כמו חתונות אל תלכו (החתונה של אייל גולן תתקיים?), משחקי הליגה הקרובים בכדורגל יתקיימו ללא קהל, אלפי עובדים בשוק המלונות והטיסות יצאו לחופשה ללא תשלום (90 אחוז מטייסי אלעל). לא ניתן למעשה לערוך כמעט כל הופעה, הצגה או הקרנה של סרט במתכונת מלאה. מיד עם קבלת ההחלטה נודע כי פסטיבל המוזיקה רוק פתאל, שאמור היה להיערך בסוף השבוע באילת - בוטל. התיאטרון הקאמרי נסגר, ההמלצות להימנע מביקורים בבתי אבות. העניין מעורר גל אדיר של שמועות לגבי מצבו של מזכ"ל הארגון השיעי חסן נסראללה, כולל ידיעות בלתי מאומתות, כי הוא נדבק בנגיף בעת שנפגש עם משלחת בכירים מטהרן, שאחד מחבריה אומת מאוחר יותר כנשא של הנגיף.

השיא עוד לפנינו :eek:...
 
דווקא למען האכלת הסטטיסטיקה בארץ עדיף שהחולה האנוש ימות. כך זה מספק את הטרנד הסטטיסטי ומקטין סיכוי שחולה אחר בעלת תמורה יותר גבוה לאנושות ימות במקומו.
למזלי הרב, לא היו לי בצוות בסדיר ליצנים כמוך.

הזיה.
 

למזלי הרב, לא היו לי בצוות בסדיר ליצנים כמוך.

הזיה.
הוא לא באמת חושב כך
מסתתר מאחורי המקלדת ומעורר פרובוקציות
הפתרון היחיד זה
כמאמר סקיוויד הדגול "אם תתעלם אולי זה יעלם"
 
אני חושב שהשמועות ש eb מפיץ גובלות בעברה פלילית.

ובכל מקרה הוא סתם טרול שהגיע זמנו.
 
ומה עם כנסת?
הרי זה 120
 

היי,

שמעתי היום שארגון הבריאות העולמי הכריז רשמית שהקורונה היא מגפה עולמית. שמעתי בשעה 07:10 את מסיבת עיתונים עם ראש הממשלה, בה נאמר לא לערוך אירועים מעל 100 איש. אם אין צורך בכינוסים ובאירועים כמו חתונות אל תלכו (החתונה של אייל גולן תתקיים?), משחקי הליגה הקרובים בכדורגל יתקיימו ללא קהל, אלפי עובדים בשוק המלונות והטיסות יצאו לחופשה ללא תשלום (90 אחוז מטייסי אלעל). לא ניתן למעשה לערוך כמעט כל הופעה, הצגה או הקרנה של סרט במתכונת מלאה. מיד עם קבלת ההחלטה נודע כי פסטיבל המוזיקה רוק פתאל, שאמור היה להיערך בסוף השבוע באילת - בוטל. התיאטרון הקאמרי נסגר, ההמלצות להימנע מביקורים בבתי אבות. העניין מעורר גל אדיר של שמועות לגבי מצבו של מזכ"ל הארגון השיעי חסן נסראללה, כולל ידיעות בלתי מאומתות, כי הוא נדבק בנגיף בעת שנפגש עם משלחת בכירים מטהרן, שאחד מחבריה אומת מאוחר יותר כנשא של הנגיף.

השיא עוד לפנינו :eek:...

כאילו.. אם לא היה איסור, היית הולך?
אני מתפלא שעדין מסעדות פתוחות, הרי אנשים אוכלים, חלקיקים עפים להם החוצה לכל הכיוונים.

גם להזמין אוכל הבייתה.. אתה לא יודע מי מכין, איך ומה..

מעניין מה יהיה עם חדר כושר???
 
ג'ין דלסאלה מ AUDIOHOLLICS נדבק וחולה מאד:

הוא גם לא מאמין בכבלי קומקום, אלא סומך רק על מדידות וידוע כאויב מס 1 של האודיפילים. הוא אבטיח להעדכן את מצבו כל כמה ימים. בואו נראה כמה זמן יקח לו להחלים או להתפגר...

לא מאמין בכבלי קומקום ?
מה עוד צריך לקרות בעולם על מנת שיתחיל להאמין ?.....:p
 
דווקא למען האכלת הסטטיסטיקה בארץ עדיף שהחולה האנוש ימות. כך זה מספק את הטרנד הסטטיסטי ומקטין סיכוי שחולה אחר בעלת תמורה יותר גבוה לאנושות ימות במקומו.
00

נוסע אחד בא לקב"ט בנתב"ג ושאל אותו מה סיכויים שתהיה פצצה במטוס, ענה לו בערך 1%כעבור שבוע הנוסע בא לטיסה לברלין, בבדיקת שיקוף התיק אישי הבודק קורא לקב"ט לפתוח את התיק, פותחים ורואים פצצה, צורח הקב"ט על הנוסע מה זה הישתגעת, עונה לו הנוסע אמרת שהסיכוי לפצצה הוא 1% אז ההיסטברות שתייהנה שתי פצצות הוא 0.001%.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור