נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

תתעורר.
זה היה פעם.
היום יש הרבה חילוניים שלא עושים מילה בזכות גזענים כמוך ואלה שעושים לוקחים רופא אמיתי (כירורג), לא רופא אליל...
יש הרבה אבל לא אתה
אתה עשית ברית , נכון?
 

גזענות???
לך תבדוק במילון את ההגדרה לגזענות

יפה שאתה יודע מה זה מילון...
אהה, כן, היית בצד "שלנו" אז למדת לימודי ליבה.
כן, גזענות זו השמת תווית על קבוצה של אנשים לפי מאפיין :
כל הפרסים קמצנים
כל הרומנים גנבים
ולשיטתך, לכל החילוניים "הנשמה צועקת מבפנים כאשר הם רואים חבדניק עם תפילין", נכון ?
הרי היית שם וברור שאתה מכיר ויודע כל נפש חילוני...
 
יש הרבה אבל לא אתה
אתה עשית ברית , נכון?

באמת נראה לך שתקבל תשובה לשאלה החצופה שלך ?
יש הרבה שלא עושים וזה רק מתגבר.
אתה מסוגל לחשוב מה גורם לזה ?
רמז - דעות חשוכות כמו שאתה מפגין במיומנות.
 

אני הייתי חילוני אטאיסט כמוך
למדתי 16 שנה במסגרות חילוניות שהאחרונה זה הנדסה בהטכניון
הקורס האחרון שלקחתי בתואר היה פיזיקה מודרנית
קורס שמלא בתיאוריות שלא מוסברות
זה משפט שאמר המרצה בקורס בשיעור הראשון: "בקורס הזה תלמדו הרבה דברים שאין להם הסבר, אפשר לתלות את זה בכח עליון או במה שאתם רוצים אבל אפשר לדמות את זה שאנחנו כמו כלבים שמסתכלים על לוח שחמט ומנסים להבין את המהלך הבא"
המרצה הזה פרופ' ארנון דר לא דתי
המשפט הזה שינה לי את החיים
פתאום שאלתי את עצמי אולי כל החיים שלי טעות
לא שווה לבדוק???
חקרתי את הנושא כמו טזה של תואר שני
שאלתי את השאלות הכי קשות ובדקתי את כל העובדות שאמרו לי
זה לקח לי מעל שנה אבל לבסוף הבנתי שהדתיים צודקים

לא אומר לך לחזור בתשובה , אני אומר זה החיים שלנו, לא שווה לבדוק?
 
לא צריך להכיר אותך אישית
מכיר את הקבוצה שאתה משתייך אליה כי גם אני הייתי שם
יבוא יום ותתעורר בע"ה
נמשיך להתפלל עליך
מי שמתנשא זה אתה אבל אני מבין אותך לגמרי

משחק אותה ישו עם האהבה האינסופית הזו. רק כשמסתכלים מעבר לחיוך המזויף מבינים שהוא רוצה לקבוע לי אם לנסוע בשבת ובאיזה מסעדה לאכול.
צא דיבוק, צא.
 
הנה נמצא פתרון לקורונה:

blob:https://www.facebook.com/887c7e5b-3a43-41cf-a0c2-9046bffa0861

מזל שלא יתרסקו עם המסוק, כי זה היה הופך לאירוע הכי אירוני בהסטוריה... במקום לעודד את הציבור שלהם להמנע מהתקהלויות ולהקפיד על הגניינה עם חומרי חיטוי, ולא רק מים, הם מתקהלים בעצמם בתוך מיניבוס מעופף...
 

אז יפה שאתה מבין את זה.
במטותא תעביר את המסר , למען שלום בית.
תודה.
 
שיבוא המדען שיגיד שהוא מבין את תורת הקוונטים .....אין אחד כזה בעולם... בתורת הקוונטים מקבלים את התוצאות המעשיות מהנוסחאות שלה אבל לא מבינים את ההגיון שמאחורי נוסחאות אלו......הבנה זו שמורה אולי לחברים החוויתיים ;)
האם פעילות המוח שלנו כפופה לתורת הקוונטים?

אריה
 
האם פעילות המוח שלנו כפופה לתורת הקוונטים?

אריה
רק של אלו שהמוח שלהם עובד בקלאס D
 

לפי איטליה - למי שפיתח דלקת ריאות, אחוז תמותה 40%
לפי דרום קוריאה - 25%

האמת שזה די חמור.
לא מוצא את הקשר בין המצוטט אצלך לתגובתך, כדאי לקרוא קודם את הפוסט לו הגבתי. לגוף הענין כל מי שחולה בדלקת ריאות מצוי בסיכון גבוה יותר מאשר מי שלא, בלא קשר למקור המחלה. לו חלק משמעותי מחולי הקורונה היו מפתחים דלקת ריאות למספרים שהבאת יש משמעות, כל עוד המצב אינו כזה ולהבנתי הוא לא, אין בהבאתם שום דבר מעבר לפימפום פניקה.
 
לא מוצא את הקשר בין המצוטט אצלך לתגובתך, כדאי לקרוא קודם את הפוסט לו הגבתי. לגוף הענין כל מי שחולה בדלקת ריאות מצוי בסיכון גבוה יותר מאשר מי שלא, בלא קשר למקור המחלה. לו חלק משמעותי מחולי הקורונה היו מפתחים דלקת ריאות למספרים שהבאת יש משמעות, כל עוד המצב אינו כזה ולהבנתי הוא לא, אין בהבאתם שום דבר מעבר לפימפום פניקה.

מספר הנדבקים כאן עולה, לפי הקצב נהיה עם אלף חולים עד סוף החודש

זה לא כזה קטלני, אבל גם לא צריך לזלזל.
 
האם פעילות המוח שלנו כפופה לתורת הקוונטים?

אריה
פעילות המוח זה מאקרו חלקיקים תורת הקוונטים מדבר בעיקר על מיקרו חלקיקים.....אני מניח שיש איזה קשר קלוש ביניהם אבל ממש קלוש.

.....אני לא מדבר מעמדה של ידע ממשי בתחום המוח אלא יותר מהתחושות שלי... בכבלים אני מבין יותר;)......אגב גם כבלים כמו פעילות המוח זה מאקרו.
 

זה לא כזה קטלני, אבל גם לא צריך לזלזל.[/QUOTE]
קראתי שוב את שכתבתי, לא זיהיתי זילזול, כן זיהיתי פניקה מיותרת, גם אצלך, ודאי אצל החבר לו הגבתי לראשונה כאן, שמבחינתו כבר יש כאן חודשיים חולים מאומתים ורק שלושה מהם הבריאו, בעוד האמת היא שמדובר בשבועיים ואפילו החולים הבודדים הראשונים שדרכו בארץ הקודש, אלו מספינת הקורונה מיפן כבר הבריאו והלכו הביתה, למרות גילם המבוגר. יותר מכך הוא קובע גם שמי שטרם הבריא כנראה כבר לא יבריא, בקיצור אם זו לא פניקה, אני צריך ללמוד מחדש את מהות המינוח.
 
מקווה שנהיה כמו סינגפור ולא כמו איטליה
 
פעילות המוח זה מאקרו חלקיקים תורת הקוונטים מדבר בעיקר על מיקרו חלקיקים.....אני מניח שיש איזה קשר קלוש ביניהם אבל ממש קלוש.

.....אני לא מדבר מעמדה של ידע ממשי בתחום המוח אלא יותר מהתחושות שלי... בכבלים אני מבין יותר;)......אגב גם כבלים כמו פעילות המוח זה מאקרו.
גם אני לא מבין בפעילות המוח אבל יש סברה שהתודעה שלנו היא תוצאה של פעילות קוונטית.
שאלתי אותך מפני שעל פי התגובות שלך לחוויות של אודיופילים - שקשורות בתודעה, חשבתי תגלה ידע יותר מעמיק.
אם אתה לא יודע, כפי שאתה מודה, אז אולי תפסיק לספר לנו מה אנחנו חווים?

אריה
 

גם אני לא מבין בפעילות המוח אבל יש סברה שהתודעה שלנו היא תוצאה של פעילות קוונטית.
שאלתי אותך מפני שעל פי התגובות שלך לחוויות של אודיופילים - שקשורות בתודעה, חשבתי תגלה ידע יותר מעמיק.
אם אתה לא יודע, כפי שאתה מודה, אז אולי תפסיק לספר לנו מה אנחנו חווים?

אריה
לנסות להבין את פעילות המוח זו גם משימה לא פשוטה
המוח מורכב מכ 100 מילארד תאי עצב שנקראים ניורונים
הניורונים מחוברים ביניהם בקשרים שנקראים סינפסות
כל ניורון מחובר ל 10000 ניורונים אחרים מה שיוצר רשת תקשורת מטורפת
בכל רגע מתקבלות החלטות רצוניות ולא רצוניות במוח כאשר כל החלטה זה שילוב של כ 200 עד 300 ניורונים
כנראה שלעולם לא ייצרו מחשב שמסוגל להגיע ליכולת המוח האנושי
בנוסף קיימים איזורים במוח בעיקר באונה הימנית שלאף אחד אין מושג מה תפקידם
בקיצור יש עוד הרבה מה לחקור שם ואולי באיזה שלב ניתן יהיה להבין למשל למה אדם שומע טוב יותר כאשר הוא רואה את הכבל
עד אז נמשיך להתווכח על זה
 
לא צריך להתווכח על מה שלא יודעים.

אריה
 
אריה מונמי, אני כותב כאן בפורום כ 10 שנים ולא השכלת להבין עדיין על מה אני מדבר.....אני לא מדבר על החוויות שלך, אני מדבר אם יש הבדלים בין 2 החוויות שלך.

אני מקווה מאוד שאתה מבין את ההבדל בן 2 הדברים......תחשוב על זה עכשיו מחדש ולאט לאט.
 

נערך לאחרונה ב:

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור