נגיף הקורונה והשפעתו בעולם...

  • פותח הנושא פותח הנושא tomertsin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tomertsin

מושעה
הודעות
12,603
מעורבות
2,203
נקודות
113
בוקר טוב,

... משרד הבריאות הישראלי הוציא אזהרת מסע לכל העולם, נגיף הקורונה התפשט לכל העולם חוץ מאנטרקטיקה, כנראה שמגיפה עולמית בדרך.

כרטיסים וכניסות לתערוכות אודיו ואלקטרוניקה בעולם, להופעת מוזיקה ולמשחקי ספורט, מומלץ לא לרכוש כעת, אם עדיין לא נקנו.

באיטליה החניות ריקות ואין אוכל כמעט, אין אנשים ברחובות והחנויות שוממות.

כתבתי מוקדם יותר: כל אחד יעשה לעצמו שיקול לפי מה שהוא חושב לנכון, יצמצם סיכונים ושיקולים אחרים.

- אתם רואים מה שקורה באירופה/בעולם הרוב שומם, האם לדעתך הנגיף כבר משפיע עלינו כחובבי אודיו?

- כיצד הדבר משפיע על השוק שלנו שרובו יצור מסין (מעצמה...), יפן, ד. קוריאה וכו'?

- איך הוא משפיע על חנויות החשמל (טלוויזיות, מקררים, שוק הסמארטפונים, שואבי אבק ומזגנים), שכמעט הכול מגיע מסין?

מה דעתך?
 

נערך לאחרונה ב:
לדעתי התוצאה המיידית והחזקה ביותר של וירוס הקורונה תהיה עלייה דרמטית בתעבורה של הפורום המכובד הזה.
 
אני ואישתי ב 17 למרץ נוסעים לליסבון. הזמנתי הרבה ליפניי התפרצות הנגיף ועדיין לא ביטלתי. בינתיים הצתיידתי במסכות וכפפות חד- פעמיים ומחפש איפה לקנות מגבונים של דטול.
 
תומר, עד כמה שזכור לי, אתה רופא בהכשרה שלך.

אשמח לשמוע את דעתך על הנגיף :-)
 

אחד הבנים שלי מחפש ללא הצלחה תקופה ארוכה אירפאד פרו. נרתמתי לסייע לו והתברר שיש מחסור באי דיגיטל כי המוצר מיובא מסין. כך שיש השפעה ממשית גם לחובבי המוסיקה.
שלשום הצלחתי להשיג את המוצר דרך פלאפון וזה משונה שהמוצר שלא קיים אצל היבואן הרשמי קיים אצל יבואן אחר. כנראה שבמצב שנוצר הרבה חברות יפסידו בעוד שיש מי שידעו לנצל את המצב ולהרוויח.
הבעייה הכי קשה לדעתי היא לחברות התעופה שההפסדים שלהם גדולים ומיידים וכנראה שלא נלקחו כאפשרות בתכנון התקציבים השנתיים.

אריה
 
 

לדעתי התוצאה המיידית והחזקה ביותר של וירוס הקורונה תהיה עלייה דרמטית בתעבורה של הפורום המכובד הזה.
כלומר אתה מייעץ לנמר לרכוש Hard Disk-ים נוספים לפני שייאזל המלאי ?

אם המצב באמת יחמיר, יתכן שהאתר כאן יהפוך כמו Twitter מכסימום כך וכך תווים ? ........אני כבר ב"חרדת מקלדת".
 
אני חושב שהחשש העיקרי של ליצמן ודרעי זה מהקהל שלהם - AKA מנשקי מזוזות. הם גם לא מחוסנים, מתכנסים בכל מיני פורומים אם זה בית כנסת, אצל הרב, מקווה,צלא יודע מה. ראה מה היה בניו יורק לא מזמן. לדעתי, הדאגה היא בעיקר לחרדים
 

מנשקי המזוזות זה לא רק חרדים. אני למשל מנשק מזוזות.

תומר.

להיפך. זה הזמן לקנות מערכת. במיוחד בגלל שצריך להישאר בבית ולא מבזבזים כסף על טיסות ובילויים.

הקורונה הוא זמן בית ומוסיקה
 
אני ואישתי ב 17 למרץ נוסעים לליסבון. הזמנתי הרבה ליפניי התפרצות הנגיף ועדיין לא ביטלתי. בינתיים הצתיידתי במסכות וכפפות חד- פעמיים ומחפש איפה לקנות מגבונים של דטול.
מסכות לא תורמות כלל, אלה אם כן זה מסכה כמו שיש למדבירים עם פילטרים פעילים, אחרת צפיפות של מסכה אינה מספיקה לעצירת הווירוס - זה דבר וודעי. גמו כן זה כלל מבפיק לשעתיים ומסכות אינם הדוכות, רך הגיאנה פשוטה תורמת ללא ספק.
 
מדובר בסה"כ בשפעת. וכבר הוכח שבעלי מגברי CLASS D מחוסנים טבעית..

סתםםם :-)
 

מדובר בסה"כ בשפעת. וכבר הוכח שבעלי מגברי CLASS D מחוסנים טבעית..

סתםםם :)
בוודאי שהטכנוקרטים כאן באתר מחוסנים....כל כך הרבה מתקפות....מתחסנים בלית ברירה;)
 
מה אני אגיד, צריך להזהר עם מזוזות.

בוא נראה אם ההבחנה שלי - שהפאניקה בארץ היא בגלל דוסים - נכונה. הם גם צפופים, היגינה על הפנים
 
מה אני אגיד, צריך להזהר עם מזוזות.

בוא נראה אם ההבחנה שלי - שהפאניקה בארץ היא בגלל דוסים - נכונה. הם גם צפופים, היגינה על הפנים
אולי תציע למנהל האתר לפתוח פורום חדש "שנאת האחר וגזענות"
אתה יכול לנהל את הפורום הזה
 

חחח. האפיפיור הלך לבקר חולי וירוס קורונה באיטליה ולחץ להם את היד ובירך אותם. היום הוא קם חולה עם חום:

https://nypost.com/2020/02/27/pope-francis-sick-a-day-after-supporting-coronavirus-sufferers/

https://abcnews.go.com/Health/wireStory/pope-cancels-visit-rome-priests-slight-illness-69251789

האמת שזה יהיה ממש אירוני אם הוא יחלה וימות.. נראה מה יהיה למאמינים להגיד...
 
אולי תציע למנהל האתר לפתוח פורום חדש "שנאת האחר וגזענות"
אתה יכול לנהל את הפורום הזה

תפסיק לבלבל את המוח
אתה שותף ידיים לאחר שאתה נוגע במזוזה?
אתה תתפלל לבד בבית במשך חודשיים הבאים כדי לא להדביק ולא להפיץ את המחלה?
 
אולי תציע למנהל האתר לפתוח פורום חדש "שנאת האחר וגזענות"
מה פתאום.
הוא מאלה שנושאים את דגל - הפלורליזם.
הוא אדם נאור. לראיה - הוא זולל שקצים רמשים וגו'קים מהים ("פירות" ים. זה מדעי).
הכי אירוני, שהקורונה התחילה בדיוק אצל אלה.
 

תפסיק לבלבל את המוח
אתה שותף ידיים לאחר שאתה נוגע במזוזה?
מה זה קשור למזוזה? אתה נוגע במליון דברים כל יום שאנשים אחרים נוגעים בהם
שטוף שנאה זה מה שאתה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור