LCD מתלבט קשות בין 4 מסכים שונים

  • פותח הנושא פותח הנושא morded
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

morded

חבר אתר
הודעות
11
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם
אני חדש באתר ואפילו יותר חדש בתחום
החלטתי לקנות ל- xbox שלי מתנה לחג, LCD 42" FULL HD
לאחר התרוצצות בין חנויות וקריאת פרומים מצאתי עצמי מבולבל יותר ממה שהייתי.
התקציב שלי הוא בסביבות ה 5000 שקלים והמסכים שנשמעו לי הכי טוב במחיר הזה הם אלו:
toshiba regza rv500
samsung a550
lg scarlet lg60 (במחירי מבצע עקב יציאת דגמים חדשים)
וה- lg53 frlg
הבעיה היא שבכל חנות אומרים דברים אחרים, והם גם מכוונים את המסך שהם רוצים למכור כך שיראה יותר טוב עם תמונה יותר חדה כך שללכת לחנויות לא הותיר אותי עם החלטות.
ולכן אני פונה לאנשים מביני דבר שאולי יוכלו לעזור לי.
תודה רבה וחג שמח לכולם
 

במקרה כזה עדיף לבחור בטליוויזיה שהכי הרשימה אותך מבחינת איכות התמונה שראית
 
או אולי הפיליפס 5603D?
ואני לא יכול לסמוך על הכיול שעשו בחנות כדי למכור דגם מסוים.
זה ממש יותר קשה ממה שחשבתי
 
על הסקרלט וגם על טושיבה RV555 ערכנו סקירות באתר.
 

שלום ותודה על ההתייחסות.
אני לא יכול להרשות לעצמי את הטושיבה RV555 והמסך שציינתי הוא ה- RV500
לגבי הסקרלט, הסקירה שנערכה הייתה טובה אולם לא אומרת איך המסך הזה בהשוואה לדגמים הנ"ל של פיליפס או סמסונג.
 
תגובות מישהו? קצת עזרה תתקבל בברכה
 
ה- RV500 דומה, אך ללא חיבורי סקארט.
הענין הוא, שעם כל אחד מהדגמים שציינת, לא אמורה להיות לך "נפילה" מבחינת איכות תמונה (לא יכול להעיד לגבי LG53).
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור