זה מסך ברמה נמוכה , אין כאן אנשים שמחזיקים מסך זה בבית , לכן קיבלת קישור למפרטLG 42LM340Y
על סמך מה אתה קובע שהמסךLG 42LM340Y ברמה נמוכה?
תודה על המידע במקרה אני תושב כפר סבא והלכתי לראות אם יש את המסך אבל גם שמה אין להם תודה בכל מקרה!
אם היא מצויינת עבורך תחטוףראיתי את 450 טלוויזיה מצוינת אבל יקר מדי.
השאלה היא אם זה לא מסוכן שהטלוויזיה היא לא באחריות ח.י וגם הטלוויזיה שמיובאת לא דרך ח.י לא מיוצרת בקוריאה אלא בסין.