מתלבט מאוד..

  • פותח הנושא פותח הנושא רועי51
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

רועי51

חבר משקיען
הודעות
901
מעורבות
214
נקודות
43
בין שניים שאולי אינם "הולכים יחד" אבל לגדר ההתלבטות הזו הגעתי. האחד פלסמה 43D490, השני LED 40D5000, שניהם של סמסונג. הראשונה זולה יותר, השניה דגם שנמסר לי כי הוא בסוף ימיו ( מעט מפקפק, אבל בטח המומחים יידעו להאיר עיניים ). עיקר הצפייה שידורי SD ממרחק שבין מטר וחצי לשניים. מייחל להענות מעט נלהבת יותר מאשר לשאלה הקודמת ששאלתי כאן, אבל כתמיד מסור לחסדיכם. תודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור