מתלבט מאד בין 2 מסכים צריך עזרה בדחיפות

  • פותח הנושא פותח הנושא rubiboss
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rubiboss

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
מתלבט מאד בין 2 מסכים:

LCD LG 37 LD460

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.asp ... m=7E05AFD1

או...

LED Samsung C5000

http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.asp ... DUA37C5000


שימו לב!!!!!!!! הסמסונג היא LED - אבל אני לא בטוח שהיא יותר טובה.

אשמח על עזרתכם ועצתכם המהירה.
 

דווקא נראה שהסמסונג היא יותר טובה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור