LCD מתלבט טלוויזיה 55 או 60 אינטש LGLF650Y

  • פותח הנושא פותח הנושא Gmail
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Gmail

אוהב את התחום
הודעות
224
מעורבות
0
נקודות
16
הי,
אני במרחק 3.2-3.5 תלוי אם על הקיר או לא הטלוויזיה , ואני מעוניין לקנות את הדגם הזה . הבעיה איך יראו ערוץ 22 SD וגם יתר ערוצים ישראלים ממרחק 3.2-3.5 ב55 ו-60 אינטש , זה לא יהיה מטושטש ?

וגם האם באמת משתלם עוד 5 אינטש בשביל התלת מימד וחווית הצפייה בשביל עוד כמה אלפי שקלים ?

האם זה סבבה 55 אינטש למרחק שציינתי בתלת מימד , בתכני SD ותכני FULL HD ? אם אני צופה בתכני תלת מימד BLUE RAY שזה חותך את המסך בצפייה אז ב55 אינטש לא יראה קטן יחסית ל60 אינטש בגלל פסים שחורים , או זה לא משמעותי ?

לגבי תלת מימד פסיבי זה עדיין איכותי מהמרחק שציינתי ולא איזה גימיק ?

2 שאלות חשובות :
- בדגם של השנה יש פחות עננות ומחלות LCD ?

-וחשוב מאוד בדגם אירופאי מצוין שזה 60P ובאתר ח.י לא מצוין אז אני פוחד שלא ביטלו את האפשרות ( דגם אירופאי LF650T )
זה מאוד חשוב לי למשחקים 60P ב2K . איך ניתן לברר את זה ?

- ובדיקת פיקסלים שרופים אני יקרין על מסך RGB , מסך אדום מלא ומסך ירוק מלא וגם מסך כחול מלא , ואז אני בודק שאין פיקסל כבוי ? זה לא הורס לי את המסך שאני מקרין עליו רקע בצבע אחד לכמה שניות עד לבדיקה ?


תודה רבה על העזרה .
 

הבדיקות לא הורסות את המסך, תרגיש חופשי לבצע את כולן.

לגבי שאר הדברים צריך לברר עם מי שרכש כבר את הדגם אשר אתה מעוניין בו.
 
המסך תומך גם ב- 60p.
בתקציב שלך, עדיף להשיג את המסך הכי גדול, השאלה היא מה ההפרש במחיר בין שני הגדלים.
 
הפרש 2000 ש"ח בערך
יש לי 55" מהמרחק שתיארת. מצויין
הבעיה היחידה שז עם מסך מבריק וצריך לסגור תריסים כדי לא לראות השתקפויות

לחברים שלנו יש 60" - לדעתי סתם גדול ואין באמת הבדל בחווית הצפיה
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור