מתלבט ושוב מתלבט ( 32 אינטש אבל איזה?!?)

  • פותח הנושא פותח הנושא fredarzoine
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

fredarzoine

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכם ואיזה מזל שיש כזה פורום.
אני מתלבט לגבי קניה של (4500-5000שח)Lcd 32 לעבודה עיקרית סרטים וסדרות ממחשב עם חיבור dvi עם כרטיס מסך חזק( הבנתי שיש חשיבות למצוא חיבור דיגיטלי טבעי).
אם יש המלצה לגבי דגם אשמח מאוד.
אני מטלב בין טושיבה לסמסונג או אפילו LG.
אני חייב להודות שבין זאפ למוכרים בחנויות אני כבר ממש מבולבל.
המשך סופשבוע טוב.
 

שלום,
לסמסונג R81 יש חיבור HDMI "טבעי" (NR)
יש גם היטאצ'י L32A01
וגם ה- LCD 32LG60UR של LG
 
תודה על התגובה המהירה
כמו כולם דווקה על lg שומעים דברים סותרים בקשר לאיכות הצפיה האים ידוע על זה ( מיתוס או אמת)
כמו כן האים הדגם של טושיבה 3500c יש חיבור HDMI "טבעי" (NR)
 
משום מה מצאתי רק את הדגם S81 של סמסונג גם הוא תומך בNR ?
ואיך אפשר לבדוק את הפונקציה - לא מצאתי בתפריט הטכני...
 

נערך לאחרונה ב:
משום מה מצאתי רק את הדגם S81 של סמסונג גם הוא תומך בNR ?
ואיך אפשר לבדוק את הפונקציה - לא מצאתי בתפריט הטכני...
ה R81 עדיפה על הS81 הS לא תומכת בNR למיטב ידיעתי.

תוכל לראות את ההבדלים ביניהם בלינקים:

http://www.miniline.com/Samsung/Index.asp?ArticleID=323&CategoryID=129&Page=1
http://www.miniline.com/Samsung/Index.asp?ArticleID=293&CategoryID=129&Page=2

התמיכה בNR לא מופיעה במפרט הטכני.

לפעמים במנואל,ניתן לראות את הרזולוצייה שהמסך תומך בה.

דגם נוסף הוא P3000E של סוני,שנכנס לתקציב שלך.
הוא תומך בNR ביציאת HDMI .כנ"ל ההיטאצ'י
 
לצערנו, לא תמיד מציין היצרן תמיכה ב-NR במפרט הטכני ולכן צריך לבדוק במציאות או לשאול אחרים כמו בפורומים.
לגבי LG, בחנו את האחרות הגדולה, סקרלט 42 עליה תוכל לקרוא כאן.
לגבי טושיבה C3500, גם על אחותה הגדולה יותר (דגם 37) תוכל לקרוא בסקירה באתר, אנחנו מתייחסים לנושא חיבור מחשב במאמר.
 
המון תודה
 

תעדכן אותנו :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור