מתלבט בין Samsung UA50HU7000 לSONY 828 50 מה אומרים המומחים?

  • פותח הנושא פותח הנושא ylosi
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ylosi

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
[h=1]או אולי[/h][h=1]PUS[/h][h=3]Philips PUS7809???[/h]
 

נערך לאחרונה ב:
תפרט קצת, מה הדרישות שלך מהמסך, מה חשוב לך?
 
לקבל את התמונה הכי טובה גם בשידורים רגילים
 

האם בגלל שהסמסונג רק 200hz זה קריטי?
 
היי,

משימה קשה בחרת לך, גם אני עדיין מתלבט איזה 4K לקנות 55 אינטש, בגלל חוסר תכנים. סוני קצת יקרים משום שהם סוני. פיליפס, קראתי בקורת פושרות על הטלוויזיה הזאת (פיליפס PUS7809 55). סמסונג 7000 מראה את גילה (שנתיים). אני לא יודע מה לומר לך. לך תראה את כולם בחנויות! "מחסני חשמל" ו"שקם" שייכים לאלקטרה, שמייבאת ארצה את פיליפס. שים לב שסוכני סמסונג ופיליפס (בחלק מהחניות) מכוונים את הטלוויזיות למקסימום חדות וקונטרסט.

ביקורת על פיליפס: http://www.whathifi.com/philips/55pus7809/review

ביקורת על סמסונג: http://www.whathifi.com/samsung/ue46f7000/review

בהצלחה, ספר מה בחרת?

תומר
.
 
נערך לאחרונה ב:
בסוף קניתי את SONY W828 50
תודה לכולם מקווה לא להתחרט.
 

תתחדש ותהנה.

תומר
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור