מתלבט בין ph10 50 לבין ph1042

  • פותח הנושא פותח הנושא hod16
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

hod16

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
המרחק בסלון הוא 3.6 מטר הטלויזיה תשמש ליס וסרטים ואני לא סגור על הגודל . הודה לכם אים משהו יתרום מניסיונו האישי.יש לי הצעה ph1050 ב7700 כולל התקנה על הקיר כולל רמקולים ב36 תשלומים ללא ריבית.עוד לא סגרתי בשל ההתלבטות לגבי הגודל
 

נערך לאחרונה ב:
שלום,
ראשית, זה גם ענין של טעם אישי, אני למשל, הייתי הולך על 50" ללא היסוס.
הבעיה היחידה שעלולה להתעורר היא בעת שידורי טלויזיה רגילים, שם האיכות הטכנית של חלק מהשידורים לא תהיה כל כך נעימה לעין ממרחק כזה.
בכל תוכן באיכות DVD ומעלה (אל HD), זו תהיה בהחלט חוויה מהנה ב- 50".
 
תודה רבה ליאור.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור