LCD מתלבט בין 3 דגמים של lcd. אשמח לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא tzur2
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

tzur2

חבר מתחיל
הודעות
4
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

אני מתלבט בין 3 דגמים של טלויזית 37 אינ'ץ
samsung la37a450
sony kdl37s4000
lg 37lg50

הסמסונג נחשבת ללא רעה , עד כמה שהצלחתי להבין, והיא זולה משמעותית.

לסוני יש מחבר scart שמאד רלוונטי לצפיה בשדורי טלויזיה רגילים אבל אין עליה כמעט מידע.....

ה lg נחשבת לטובה מאד (על פי קריאה באתרים בחו"ל) אבל היא היקרה מבין כולן.

מרחק הצפיה שלי 2.90 מטר

הטלויזיה בעיקר לשידורי yes, dvd ובעתיד הלא רחוק שידורי hd

תקציב עד 5000 ש"ח ללא חריגות.

תודה מראש.......
 

אין טעם לקחת לסדי לצפיה בשידורי אסדי לשנים הקרובות.פשוט רואים מרוח במרבית הערוצים.עדיף להתמקד בפלזמה ההנאה שם מובטחת.
 
יצא לך ללכת לבדוק את הדגמים הללו פיזית - לצפות בהם ?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור