LCD מתלבט בין 2 LCD של סמסונג, אחת לד ישנה, השניה LCD חדשה

  • פותח הנושא פותח הנושא orensh69
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

orensh69

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
0
שלום וברכה
אני כותב פה בשביל חבר

חבר שלי רוצה לקנות LCD עד 3000 שח!
השימושים שלו בLCD הם לחבר אותם למחשב ולסוני פלייסטיישן 3
הLCD שהוא רוצה היא 37 אינצ'
עכשיו אנחנו מתלבטים בין 2 דגמים

1. LCD LED UE37C5100

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=784642
שזה מדגם של שנה שעברה

2. LCD אבל הוא לא לד
LA37D550

http://www.zap.co.il/model.aspx?modelid=797880


מה יתאים יותר לצרכים של פלייסטיישן 3 ומחשב, אולי שישמש טלויזיה בעתיד אבל לא חושב כרגע על זה..
 

שנהם מתאמים למשחקים בגלל אינפוט לאג נמוך....
אני ממליץ על D550 גודל 40 אנטיש עולה 2800 שקל
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור