מתלבט בין 2 דגמי פנסוניק

  • פותח הנושא פותח הנושא amir215
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amir215

חבר אתר
הודעות
7
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם!
אני מתלבט בין 2 דגמים של פנסוניק:
1. TH-42PH10
http://www.wallashops.co.il/ws/a/ap.aspx?pi=OLTH42PH10
מדובר במוניטור בלבד (ללא טיונר).הרמקולים מגיעים בנפרד.כל החיבורים מאחורה (פחות נוח).יש עליו המלצה אחת בזאפ.
המחיר הוא בערך 8300

2. TH-42PV7
http://www.lastprice.co.il/product.asp?productid=5858
כולל טיונר ורמקולים. ראיתי אותו והתמונה מעולה.יש גם קצת חיבורים מקדימה.אין עליו אף המלצה בזאפ.
המחיר 9800

את המסך הראשון לא ראיתי, אך המוכר (מחנות מקצועית לקולנוע ביתי) טען בתוקף שאלו מסכים כמעט זהים, והמליץ בחום רב דווקא על הראשון.
אשמח מאוד לשמוע את דעתכם - ההחלטה תתקבל ביממה הקרובה.
תודה רבה!(great)
 

המסכים די דומים באיכות התמונה, ההבדלים הם פחות או יותר מה שציינת.
 
חידוד הנקודה...

האם יש בכלל חשיבות לטיונר?
ולרמקולים (יש לי מערכת רמקולים חיצונית)?
מעבר לכך, עד כמה משמעותית העובדה שיש רק כניסת hdmi אחת? קשה לי לומר למה , אבל רשימת הכניסות/יציאות נראית לי קצת יוצאת דופן ממסכים אחרים.

שוב תודה
 
עבור לקוחות הכבלים / לווין, טיונר אינו ממש רלוונטי בימינו.
אם יש לך רמקולים חיצוניים, או שאתה מחבר את הממיר ישירות לרסיבר, אזי גם פרמטר זה אינו ממש קריטי.
מסכים איתך בקשר להמצאות כניסת HDMI בודדה, כרגע זה מספק, אבל בעתיד יגדל מגוון המכשירים שידרוש חיבור זה.
האפשרויות הן: לחבר קופסת מפצל HDMI, להשתמש ברסיבר עם מספר חיבורי HDMI, יש גם אפשרות להוסיף בעתיד כרטיס מודול HDMI עבור מסך זה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור