מתלבט בין 2 דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא ot7575
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ot7575

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
0
שלום אני מבקש עזרה בין שני דגמים של מסך לד.
1-sl 733 40
2-sl 738 42

תודה מראש שרון.
 

עשו על שניהם כתבות באתר , קראת ?
 
כמו שהחברי מעלי ציין תקרא תבקרות באתר הSL 738 החליף את SK 733
והוא מציע עיצוב הרבה יותר דק ואיכות יותר טובה לדעתי אני חושב שכדי לך להשקיע ולקנות אותו
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור