מתלבט בין שתיים - פנסוניק THP50C10 או LG 50PQ70BR

  • פותח הנושא פותח הנושא shahar75
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shahar75

חבר אתר
הודעות
12
מעורבות
0
נקודות
1
ההבדל בין השתיים הוא בסה"כ 150 ש"ח.
השימוש העיקרי יהיה טלויזיה של YES בסלון שאינו מואר במיוחד.
הטלויזיה תהיה מחוברת למערכ קולנוע ביתי, כך שאיכות הקול לא חשובה לי.
חשוב לי עומק הצבעים ואיכותם.
כניסות חשובות לי ואשמח לקבל את חוות דעתכם.
אגב, ב-LG חסרים חיבורי S-Video וסקארט.
יש לי בבית ממיר YesMax "רגיל" ורסיבר ימאהה 1200.
האם אוכל בכלל לחבר את הממיר, דרך הרסיבר לטלויזיה ולקבל איכות טובה או שלא תהיה לי ברירה אלא לשדרג ל-YesMaxHD ולחבר ישירות לטלויזיה?

מעניין שמצאתי הרבה חוו"ד על ה-LG ואילו על הפנסוניק כמעט ולא.
מה דעתכם על היטאצ'י? הם בכלל באים בחשבון?
 

למשוואה נוספה גם סמסונג B550. הטלויזיה FHD. השאלה איך מתמודדת עם שידורי ה-SD הרגילים.
לא ראיתי שהיא נבחנה כאן בתצורה כלשהי וחבל.
איך היא או LG מתמודדות עם מתיחת התמונות ב-16:9?
 
שלום,

אני מניח שקראת את הביקורות שפרסמנו על ה- LG באתר? פרסמנו גם על פנסוניק X10 שאמורה להיות דומה מאוד או זהה ל- C10.
ה- LG והסמסונג מתמודדות פחות טוב עם מתיחת שידור 4:3 אל 16:9, הן לא כוללות מנגנון מתיחה כדוגמת ה- JUST של פנסוניק.
בשתיהן מתבצע זום רגיל.
 
קראתי גם קראתי

מטרידה אותי תופעת המתיחה ב-LG והפנסוניק מתקשה להתמודד בחדר מואר.
קראתי על בעיה של הסמסונג בכל הנוגע לשידורי 50hz.
האם ידוע לך משהו על כך?
הסמסונג היא ה-FHD היחידה בטווח המחירים הזה ולמרות שאני מאוד מעוניין בה, עדכון הגרסה שטרם יצא לאותה בעיה שהזכרתי, מטריד אותי.
מישהו כתב שהצליח להתגבר על הבעיה בחיבור הממיר באמצעות טרנסקודר מסקארט RGB לקומפוננט במקום קומפוזיט.

אם להוות סמסונג מול LG, מי המועדפת עליך ובאילו פרמטרים?
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור