מתלבט בין שני מסכי LCD רגע לפני קניה. עזרה...

  • פותח הנושא פותח הנושא romanhit
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

romanhit

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
אני מתלבט בין Samsung LA37R81B ל- Toshiba C3500,
השימוש הוא 60% יס, ו 40% תוכן HD וסרטי divx מהמחשב.
על איזה מהדגמים הייתם ממליצים בהתאם לשימושים הנ"ל?
אשמח לשמוע יתרונות וחסרונות בולטים של כל דגם.
תודה מראש... מקווה למענה מהיר כי אני מקווה לקנות השבוע...
 

קראת את הביקורת על ה- C3500 באתר?
האם ראית את שני המסכים בחנות?
 
קראתי את הביקורת באתר על הטושיבה, אבל לא ראיתי אותה בעין.
את הסמסונג כן ראיתי בתצוגה ואהבתי את התמונה שלה.
אבל לפי מה שאמרו לי הטושיבה יותר חדשה ותומכת בפורמטים האחרונים, אבל לא
יודע אם זה מה שאמור להשפיע על הבחירה שלי.
מה שאני רוצה לדעת זה האם האיכות תמונה של הטושיבה משתווה לזו של הסמסונג,
ואם כן אז במה כדאי לי לבחור?
 
משתווה?
אני לא מכיר LCD אחד, שמשתווה לאחר.
אולי על הנייר - כן, אבל בשטח? לא.
מה שאני מנסה לומר זה שתחליט על פי צפייה בשניהם.
אהבת את ה R81 (אחלה מסך אגב) אז תקנה.
אהבת יותר את הטושיבה, אז תקנה אותה.
 

שמע את הסמסונג ראיתי כשהציגו עליה קטע מדי וי די לכן אני רוצה לדעת איך היא בשידורי טלביזיה?
וראיתי שהטושיבה תומכת ב 1080p/24 ולעומת זאת הסמסונג תומכת רק ב 1080I האם זה משמעותי לשידורים עתידיים ובצפיה בתכני HD מהמחשב?
 
כל המספרים והנתונים זה טוב - מומלץ לראות את שתי המסכים בשידור שאתה מתכנן לצפות בו (YES) כדי שהעיניים שלך יספרו לך מה טוב עבורם.

כמובן שיכול להיות שיהיה צורך לשחק עם הגדרות הניגודיות ובהירות לקבל תמונה טובה.
 
אני התלבטתי בין LG לבין הסמסונג המדוברת.
על שידורי יס ה LG נראתה טוב יותר, ולכן קניתי אותה. (בשילוב עם מחיר טוב יותר)
 

טוב יש לי שתי הצעות מחיר:
5900 עם אחריות 3 שנים של סמ-ליין, על הסמסונג.
7490 על הטושיבה אבל על דגם שאמור ליהיות טיפה יותר מתקדם ה- 37C3500PG, וגם זה עם אחריות שלוש שנים של ניופאן.
מה יותר משתלם לדעתכם? האם הטושיבה מצדיקה את ההפרש במחיר?
 
אתה באמת מוכן לקנות מסך בהפרש של 1800 שקלים, רק על סמך המלצות בפורום? :מבולבל:
מוזר לי..
בכל מקרה, אני לא יכול לעזור לך מעבר למה שכבר המלצתי, שזה לראות את המסכים בפעולה,
ולקבל החלטה על סמך זה.
 
ראיתי את הסמסונג בביג בוקס ר"ג ובחללית ביד אליהו הטלויזיה מהממת חיצונית התמונה יפה צבעים מדהימים
אני אהבתי למרות שהם היו קצת עזים(שוב אני אהבתי) החדות היתה פחות מבשארפ אבל לא קריטי. אני לא ראיתי את הדגם הנ"ל בפחות מ 6700 אם היו מציעים לי ב 5800 הייתי קונה אותה בלי לחשוב פעמיים במקום לקנות את השארפ.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור