מתלבט בין מספר מסכי 60-65

  • פותח הנושא פותח הנושא Kip
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Kip

חבר אתר
הודעות
9
מעורבות
0
נקודות
1
שלום לכולם,
אני מתלבט בין שלושה מסכים.
אנא עזרתכם.
Sony xbr65x810
Panasonic 60 cx700
Philips 6909

או שאולי בכלל היסנס k700?

צפייה בהרבה תוכן באיכות נמוכה (2 ו 10). מרחק של כ- 4.5 מטר.
הסוני מיבוא מקביל וללא עיברית מובנית. איך זה ישפיע עלי?
תודה לכל מי שמשקיע מזמנו....
 

רק SONY מנסיון עם מסך סוני 75" שיש ברשותי
ממליץ לך לקנות מיבוא מסודר ושירות ישפאר
החלטה שלך
התמונה של הסוני מעבר לכל מה שהזכרת קודם
ללא עברית לא נורא במיוחד תסתדר
אבל במיקרה של התעוררות בעיות כאלה ואחרות שירות ישפאר נותן את המבוקש
מדבר מנסיון אישי
 
כן.
אבל עולה 40% יותר בקניה.

מוגזם.

תודה על התגובה!!
 
כן.
אבל עולה 40% יותר בקניה.

מוגזם.

תודה על התגובה!!
אם אין לך עין בוחנת
קנה הכי זול { כי אתה צופה בשידורים 2/10/1 דרך עידן + באמת חבל על הכסף }
לשידורים רגילים אין מה להשקיע כסף
לאיכות BD או סטרימר באיכות גובהה שווה וגם שווה
שוב תלוי בעין שלך
 

למה שיקנה הכי זול?
סוני ופנסוניק טובים. יש אחריות של שנה אני מניח, לאחר מכן אפשר לתקן.. רק לוודא כי יש חלפים בארץ ודגם ביבוא המקביל נמכר גם בישפאר
 
שלוש שנים מקביל בסוני. ללא עיברית. איך זה משפיע עלי? לא ברור לי... טלוויזיה עם מערכת אנדרואיד אבל מערכת ההפעלה נפרדת?

פנסוניק יבוא רישמי עם חמש...

כולן באותו מחיר פחות או יותר...

היסנס?

הצעות אחרות?

תודה
 
הכי חשוב שתראה את התמונה במסכים אלה, במיוחד של אותם ערוצים 10 ו-2
 

מתי דגמים חדשים?
חורה לי שאני מוציא עשרת אלפים שקלים על טלויזיה ואין HDR.
מישהו יודע אם יש למה לחכות?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור