מתלבט בין מספר דגמים אנא עזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא amarco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amarco

חבר אתר
הודעות
13
מעורבות
0
נקודות
0
היי החלטתי להתחדש ולקנות מסך חדש לסלון
ההחלטה היא על LED 55 של סמסונג
מכייון שיש לי מספר טלוזיות שלהם בבית ומכולן אני מאד מרוצה
מתבלט איזה סדרה לבחור בין 6 7 ל 8
בעיקר ההתבטות היא בין 7 ל 8
האם שווה להשקיע עוד בערך 2000 ש"ח ולקנות את הדגם החדש ביותר
או שאין כמעט הבדל בין שתי המסכים
אשמח לתשובה ממי שבין
תודה מראש
וחג שמח
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור