מתלבט בין מכשירי טלביזיה 55"

  • פותח הנושא פותח הנושא yo12
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

yo12

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
1
מחפש מסך 55'. תקציב - 3000 ש"ח. חדר מואר. צפיה בשידורי טלביזיה וסרטים. חשוב איכות התמונה אבל גם האמינות של המכשיר.
מתלבט בין הדגמים:
Samsung QE55Q80A
LG 55NANO86VPA
SONY KD55X81J
אם תרצו להמליץ על דגם אחר לפי הנתונים שציינתי לעיל, אשמח לדעת.
תודה
 

הי,
שלושת הדגמים שציינת עושים שימוש בטכנולוגיה דומה.
הם נבדלים בסוג מערכת ההפעלה (TIZEN בסמסונג, WEBOS ב- LG, ו- GOOGLE TV בסוני) ובאופן מסוים גם באיכות התמונה.
שווה שתיגש לחנות מתמחה ותציץ בתמונה דומה בשלושתם, כדי שתחליט לאיזה מאופי התמונה אתה מתחבר יותר.
בהצלחה!
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור