מתלבט בין טושיבה.. שארפ... או סמסונג רואה יותר טלווזיה

  • פותח הנושא פותח הנושא ronmron
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

ronmron

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
מתלבט בין סמסונג la37a550led
לבין lc37le320led שארפ
לבין 40sl733 טושיבה
אני יותר רואה טלווזיה רגילה 22 ,10 ופחות hd
מה כדאי מה רואים הכי טוב
תודה לעונים
 

טעות הסמסונג 37a550 היא lcd ולא led
מה יותר טוב טלווזיה זו או סמסונגc5000 led
האם יש הבדל בצפיה בלראות טלווזיה רגילה.
 
אם ככה רק פלאזמה תבדוק את הפנסוניק סדרה U .
 
אני מציע שתראה את D550 היא עולה ב1000 שקל יותר מSL733
אבל מציעה תמורה נהדרת לץקציב שלה בהצלחה
 

+1
D550 גם קצת יותר פיצ'רים
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור