פלזמה מתלבט בין דגמים - אשמח לעזרה

  • פותח הנושא פותח הנושא אמיש
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אמיש

חבר מתחיל
הודעות
2
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,
בימים אלה אני מתלבט בין שני מסכי פלזמה. מסך סמסונג PS50A450 ואלג'י PQ300R.
כל התייחסות תתקבל בברכה מאחר ואני לא מוצא שום ביקורות מומחים עליהן.
בחנויות בהן ביקרתי, שתי התמונות נראות מצוין.
האם באמת יש הבדל בין קצב רענון של 100 ל 600 הרץ (באלג'י)?
מה אתם אומרים על נושא יחס ניגודיות של 1:2,000,000?
שתיהן מסתובבות סביב אותו מחיר וישמשו אותי לראות טלוויזיה בלבד דרך HOT (אולי נשדרג ל HOT HD אחר כך).

תודה רבה מראש,

אמיש
 

100hz ו- 600hz מתייחסים לשתי תכונות שונות לגמרי, כן, זה מבלבל.
לגבי ניגודיות, בודקים בעין (רצוי כמובן בסביבה חשוכה ומסך מכויל).

אם שני המסכים נראים לך מצויין, אז תבחר את זה שהתכונות שלו מתאימות לך במיוחד.
 
ליאור, תודה על התשובה. האם יש עדיפות למותג אחד על פני השני מנסיונך/אחרים?
 
"עדיפות למותג" היא מושג כללי מאוד, צריך לבדוק כל דגם לגופו, לאיכותו ולהתאמה שלו לצרכיך.
 

שלום לכולם,
בימים אלה אני מתלבט בין שני מסכי פלזמה. מסך סמסונג PS50A450 ואלג'י PQ300R.
כל התייחסות תתקבל בברכה מאחר ואני לא מוצא שום ביקורות מומחים עליהן.
בחנויות בהן ביקרתי, שתי התמונות נראות מצוין.
האם באמת יש הבדל בין קצב רענון של 100 ל 600 הרץ (באלג'י)?
מה אתם אומרים על נושא יחס ניגודיות של 1:2,000,000?
שתיהן מסתובבות סביב אותו מחיר וישמשו אותי לראות טלוויזיה בלבד דרך HOT (אולי נשדרג ל HOT HD אחר כך).

תודה רבה מראש,

אמיש
האם קנית ?אם כן איזה סוג ובאיזה מחיר? תודה
 
אני לא מכיר את ה-LG אבל אני יכול לומר לך בוודאות שאת
ה-450 אני לא אוהבתי
תמונה ללא פירוט בכלל
כאילו כולם בנויים שם מחרסינה
 
תחכה 10 ימים...אולי יגיעו PV80 גפי שהובטח על ידי יורוקום.
 

שלום אמיש לי יש טלוויזיה פלזמה 50 PQ300R ואני מרוצה מאוד ממנה בעיקר בתכנים רגילים הכל תלוי בצרכים שלך אי אפשר להמליץ כל אחד רואה אחרת ואף אחד לא יגיד דגם זה או אחר . אני אישית האתר עזר לי המון להחליט דבר אחד אני יכול להמליץ : רק פלזמה ! ! !
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור