ר רוברט חבר מתחיל הודעות 1 מעורבות 0 נקודות 1 12/5/12 #1 שלום לכולם אני מתלבט בין 2 מסכים ''46 הראשון של שארפ : LE 705 השני של סאמסונג: EH5000 אניי מוכן לשמוע הצעות לגבי מסכים אחרים , כמו כן גם לגבי פלאזמות בתודה מראש
שלום לכולם אני מתלבט בין 2 מסכים ''46 הראשון של שארפ : LE 705 השני של סאמסונג: EH5000 אניי מוכן לשמוע הצעות לגבי מסכים אחרים , כמו כן גם לגבי פלאזמות בתודה מראש