LCD או פלזמה מתלבטת בין מספר דגמים

  • פותח הנושא פותח הנושא אלונה
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אלונה

חבר אתר
הודעות
16
מעורבות
0
נקודות
0
מתלבטת בין הדגמים הבאים:
icon_rolleyes.gif

LG 42CS560Y
LG 42LS460Y
SAMSUNG UA40EH5300
SAMSUNG UE42F5300
PANASONIC THL42U5M

חשובה עוצמת ווליום גבוהה ובאיכות טובה.
עיקר השימוש הוא צפייה בשידורי YES בממיר שאינו HD.
מרחק הישיבה מהמסך הוא כ-2 מטרים.

תודה רבה רבה!
rose.gif
 

נערך לאחרונה ב:
לגבי עוצמת הווליום, קשה לי להאמין שמישהו יכול לזכור בראש את עוצמות הקול של כל הדגמים הללו.
תהיי חייבת לגשת לחנות ולבדוק את זה בפועל.
 
אם נתעלם מעוצמת הווליום באיזה דגם היית בוחר?
 
אני נוטה לרכוש את ה- LG 42LW450
מה דעתך?
 

ממליץ (מניסיון) samsung 40EH5300 גם SMART וגם יש לה ווליום יחסית חזק

LG 560Y (לא יודע לגבי הווליום אבל תמונה דומה לסמסונג).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור