מתי LG יביאו מסכי OLED 4K , באתר כבר מראים

  • פותח הנושא פותח הנושא הכיטוב
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

הכיטוב

חבר אתר
הודעות
46
מעורבות
0
נקודות
6
באתר LG העולמי בחטיבת ישראל מראים איזה OLED 4K יגיעו לישראל
http://www.lg.com/il/tv-oled

כמו שאתם רואים מתורגם לעברית
אך היבואן חי , שיחיה
אין לו מושג על OLED 4K מתי יגיע לישראל
גם אני הייתי צריך לגלות לו שיש את המוצרים בעברית , כי גם זה לא ידעו מנהלי LG

מדוע לאתרים שמתמקצעים בטלוויזיות אין גישה לתשאול מתי יגיעו המסכים ?
 

יש לנו גישה וגם שאלנו, המסכים היו אמורים להגיע כבר לפני חודשים, אבל זה התעכב (כנראה בגלל בעיות יצור אצל היצרן, אבל אני לא ממש יכול לבדוק את זה...). בישראל נמכרה וסופקה עד עכשיו טלוויזיה אחת כזו.

בכל מקרה, המחיר יקר בשלב זה, הרבה מעל 100,00 ש"ח, האם זה רלוונטי עבורך בתקציב?
 
תודה
חבל שהיבואן ומנהליו שדיברתי איתם אין להם מושג מתי יגיע ? לא 55 או 65 " OLED או אם בדרך ?
אין להם מושג שיש אתר בעברית שמפרט את הדגמים , כפי שאתה רואה שיש של LG .
אין להם בעיות ביצור , אירופה מקבל דגמים , ארה"ב מקבל דגמים OLED

גם דגמי מUF 2015 של LG אין להם מושג בישראל מתי
ב-2014 הגיע UB רק בדצמבר והמחירים שלהם היו בשמיים .

שאלות :
איך מסך 55 OLED 4K ? מבחינת גודל ?
האם זה לא יהיה קטן מידיי ?
ממרחק 2.5 מטר

OLED EG9600 שמגיע לישראל יתמוך ב- HDR
אבל לא יתמוך ב- HDR בלו ריי ! כלומר רק Netflix

אבל איך HDR שטווח הצבעים מגיע ל- 86% מטווח DCI P3 ב- EG9600 ?
 
כל הנושא של HDR עדיין לא סגור. עדיין עובדים על תקן מוגדר לטלוויזיות. בינתיים כל יצרנית מחליטה עצמאית מה לעשות, HDR בבלוריי לא נסגר סופית, כך שאי אפשר לדעת במדוייק מה יתמוך במי.
55" למרחק 2.5 מטרים זה בסדר, אבל למה יושבים קרוב כל כך?
 

יש לי סלון 50 מטר רבוע .

אני אוהב לקנות " הכי טוב " והצלחתי עד עתה לקנות מסך שגם שיושבים קרוב , נהנים מאוד " פלזמה "
שיש לך מסך הכי טוב האיכות כל כך מדהימה , כל פיקסל נראה מדהים .
לצערי אנשים לא מבינים שמסך הוא מהות חייהם 10 שעות לפחות ביום עובד ( אינטרנט/כבלים/מחשב ).
שהמסך בינוני, איכות הצפייה כל כך ירודה ונפגעת .

אין טעם לקנות 65" ולצפות ממרחק 4 מטר +
כל הפרטים הקטנים נפגעים , אדם צופה ממרחק רב כי לא יכול לראות תופעות לוואי רבות שיש למסכי LCD .
אז מה הטעם להשקיע ב- 65 " שאתה סובל מאוד ?

אני אישית שקונה טלוויזיה בוחן שידורים כבלים / לווין ממרחק מטר , יש תופעות לוואי , לא קונה.
כלל אצבע (ורד).
כל חבריי שקנו LCD 55 , לא יכולים לצפות במסך , קשה להם להודות בזה .
לא סובלים סאונד ולא סובלים צבעים , עיבוד תמונה לא טוב והם יושבים מהמסך כמה שיותר רחוק .
 
אז אתה חייב לבחון את המסך בפועל בשידורי SD בצפייה מהמרחק הזה, לפני רכישה.
 
זאת הבעיה , אין מסך לראות , אין מסך לבדוק , אין מושג מתי יגיע ,
SD מוכן להתעלם ורק להתייחס ל -720P .

ולכן הגעתי עד הלום , לבדוק אם יש לכם קשר ישיר למנהל אצל היבואן לדעת מועד ברור ?
לא מבין מדוע החשאיות ?
הרי מדובר בקנייה יקרה שאדם לא מקבל מהיום למחר וצריך להתכונן ולהכין מזומנים .
 

לא תמיד זה פשוט. כבר בהשקה של שנה שעברה דיברו על הגעת מסכי ה- OLED 4K לישראל, אבל זה לא קרה (לא תמיד מסיבות שיש ליבואן שליטה עליהן).
אנסה לברר עבורך לגבי תאריך.
 
55" OLED לא 65 "OLED
65 רק 9500 סמסונג
 

אני מבין ליאור שגם אתה נתקל ב- LG ישראל שלא יודעת מתי ישווק OLED 4K
לא מבין את הגישה של LG ישראל , לא לתקשר עם הלקוח או חנויות , לא לענות באתר שלהם .
כאילו אין להם רווח ב- OLED .
 
תייבא מארה"ב, רק תרוויח מזה
 

תייבא מארה"ב, רק תרוויח מזה
זה גם אפשרות , אבל OLED זה מסך חדש שאני חושב שצריך אחריות .
לקנות מסך ב- 4400$ 55" בארה"ב בלי לראות או לדעת מה מצפה לי ,בעיה .
המסך כולל מיסים והובלה 30,000 ש"ח
בעוד חודשיים יצא דגם EF9500 55 במחיר 3500$ בארה"ב ,דגם שטוח כולל HDR ,3D ועוד
http://reviews.lcdtvbuyingguide.com/lg-lcd-tv/lg-55ef9500.html

אני חושב ללכת על JS9500 65
זה בטוח יותר , מסך ברשת מלא בביקורות טובות
ב- OLED אנשים קונים ואין התלהבות , מנסים להבין איפה האיכות ,בעיות כיול קשות .

רק מציין שיבואן LG מפרסם באתר בעברית כבר חודש על OLED ואין לו מושג מתי יגיע
זה נראה מאוד לא רציני .
http://www.lg.com/il/tv-oled

יבואן ישראל מחטיא כרגיל פלח שוק של לקוחות
שיכול למכור בכמויות מסכי OLED במחיר ראלי .
 
דגם של שנה שעברה עולה 3000$. 800$ משלוח ויש לך מסך בקצת יותר מ-20000 ₪ כולל מיסים. בעיה ש-65״ עדיין יקר. אבל 55״ די נגיש
 
דגם של שנה שעברה עולה 3000$. 800$ משלוח ויש לך מסך בקצת יותר מ-20000 ₪ כולל מיסים. בעיה ש-65״ עדיין יקר. אבל 55״ די נגיש

דגם של השנה שעברה הוא 1080P ועולה 2000$ ופחות בארה"ב +450$ משלוח +54% מיסים
והמסך רחוק מלהיות מושלם ,ללא 3D 4K .
לכן לא חושב עליו .
http://www.homesplay.com/store.php/..._55-inch_1080p_3d_curved_oled_tv#.VXG10s9Vjp4
 

יכול להיות שזה הכי חדיש ואולי הכי " טוב" השאלה האם זה שווה את השקעה הזאת? וגם אין לפי ידעתי היום תכנים
4K ואני לא יודע מתי היו. לכן היום לקנות מסך כזה זה חלום ואולי "מושלם," . וכנראה גם בלי מארכות אבל להשקיע
כל כך הרבה?: אני לא הייתי פועל כך, הייתי מחכה קצת שזה יחדור יותר, שהיה יותר נגיש, זאת העצה שלי. אני מעדיף
fuh רגיל זול מסדרה גבוהה ולא 4k אבל זאת רק דעתי. אבל שהיה בהצלחה לך.
 
האם יש בארץ55EF9500 אם כן איפה קונים וכמה עולה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור