מתי מגיעים מסכי פנסוניק Fhd לארץ?

  • פותח הנושא פותח הנושא eyal
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

eyal

אוהב את התחום
הודעות
133
מעורבות
0
נקודות
16
אני מתעניין בדגם 50 אינץ.
יש צפי מחיר?
 

לגבי הגעה לארץ,נאמר ע"י יורוקום,שהדגמים האלה יגיעו לקראת סוף השנה.
 
הם יגיעו בינואר
יעלו בדגמי ה50'' 35k בערך
אל תתפוס אותי במילה
גם פיוניר יביאו את הדגם החדש באותו זמן גם הוא 50'' Fhd ויעלה כנראה יותר כסף אך פחות מהדגם הנוכחי.
 
כנראה שכל המסכים שציינתי יגיעו כחודש -חודש וחצי לפני המועד שציינתי...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור