פלזמה מתי יוצאות הפלזמות החדשות של פנסוניק?

  • פותח הנושא פותח הנושא Triple-z
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

האם תוכל לדרג את האיכויות לפי האותיות?
C.X.V.S. מי יותר טוב ומי פחות?
תודה.
 
מהסדרה הבסיסית למתקדמת:
C
X
S
G
V
Z
 

שלום ליאור,
בפלזמה של פנסוניק,מה מסמלת האות M בסוף קוד הדגם,ומה ההבדל
ללא אות זו?
 
היא מציינת שהמסך יוצר ביפן ושהוא מיועד לאיזור המסחרי אליו משתייכת ישראל.
 
ליאור שלום,
בזאפ דגם ה- c10 מפורסם כ-FHD היתכן??
 

לא, הוא מגיע ברזולוציית 720p, אבל יכול להיות שהכוונה בפרסום היא שהמסך מסוגל לקבל אותו 1080p ולהציג אותו (הוא יוריד את הרזולוציה לזאת של המסך).
 
היי ליאור,
האם מעבד התמונה של ה-c10 נחות יותר מהמעבד של ה-x10 ?שאלה זו
עולה לנוכח פעילויות המכירה האינטנסיביות באתרים ובחנויות, במיוחד של הדגם הראשון.
להבהרותך אודה,
אלון
 
יכול להיות שיש הבדל מסויים בינהם, כפי שהיה קיים בסדרה הקודמת בין PV8 לבין PV80, אבל, אם לשפוט לפי הסדרה הקודמת, גם אם יש הבדל, הוא מזערי.
 

היי ליאור,
ברשותך,שתי שאלות:1.מנגנון ה- Intelligent frame creation קיים ב- x10 ?אם לא עד כמה זה משמעותי?
2.על פי מפרט היצרן האם מעבדי התמונה של ה-x10 וה-c10 זהים?
תודה מראש,
אלון
 
1. לא קיים. זה מחליק את התנועה באופן מורגש, פחות קריטי לפלזמות (יותר עבור בעיית זמן תגובה של LCD).
בנוסף, לא כולם אוהבים את המראה המלאכותי שזה מקנה לתמונה.
2. במפרט אני לא רואה הבדלים.
 
היי,
תודה על התשובה המהירה.
ליאור,מדוע מתהדרים בריבוי חיבורי Hdmi,אם הוא לא רלוונטי לממירים ?או שלא הבנתי נכון.
 

למה לא רלוונטי לממיר? בוודאי שרלוונטי עבור ממיר HD.
תמיד טוב שיהיו כמה שיותר חיבורי HDMI, עבור נגני בלוריי, סטרימרים, ממיר HOT HD או YES HD ומכשירים נוספים.
 
ליאור שלום,
בהדרכה שפירסמת "איך לחבר ממיר למסכי . . ."הגדרת את חיבור הקומפוננט כטוב ביותר עבור
ממירים.האם זהו חיבור HDMI או שלא הבנתי אותך?
תוכל להבהיר?
תודה
 
אם כבר, הגדרתי את סקארט RGB כחיבור האנלוגי האיכותי ביותר. HDMI מתייחס לוידאו HD.
 

שלום ליאור,שלומך?
בחיבור יס מקס HD ל-X10 ,מצד הממיר סקרט, מצד המסך קומפוננט (דרך טרנסקונדר)
האם אפשר לצפות גם בשידורי HD ?אם לא,האם צריך חיבור מקביל נוסף?(איזה ?)
אם כן,במה מתבטה חיבור HDMI לגבי ממיר?
ז"א כמה חיבורים צריכים להיות בין הממיר (יס מקס HD ) למסך נטול סקרט בכדי לצפות בשידורי SD ו-HD ?
לתשובתך אודה,
אלון
 
שידורי HD תוכל להעביר דרך HDMI או יציאת הקומפוננט בממיר.
 
שלום ליאור,
מה ההבדלים בין דגמי פנסוניק עם הקידומת לדגם TH לבין TX ?
אלון
 

קומפוננט מעביר עד 1080i
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור