פלזמה מתי יוצאות הפלזמות החדשות של פנסוניק?

  • פותח הנושא פותח הנושא Triple-z
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Triple-z

אוהב את התחום
הודעות
66
מעורבות
0
נקודות
0
קראתי את הכתבה בנושא ורציתי לדעת אם יש עוד פרטים מאז?
מחירים, זמינות וכו
מישהו יודע מידע אמין מיורוקום?
 

כן, יורוקום ישחררו את כל המידע לקראת סוף החודש.
 
האם ידוע לך המחיר של הדגמים הבסיסים יותר? האם יהיה משהו באזור של 5-6? או שכל הדגמים יתחילו מאזור ה-7 לפי הערכתך?
 
להערכתי, דגם פלזמה C10 בגודל 42" יעלה פחות מ- 7K
 

להערכתי, דגם פלזמה C10 בגודל 42" יעלה פחות מ- 7K
אני מעריך שהרבה הרבה פחות.
בחו"ל ה x נמכרת ב700$ ולכן אני מעריך שתוך חודש המחירים שלה יתייצבו על פחות מ5000 ש"ח.
סדרת ה c נמוכה מה x ולכן לעניות דעתי תמכר בקרוב מאוד ב4500 פחות או יותר.
פלסמות של lg וסמסונג בסדרות הכניסה נמכרות ב4000 שח פחות או יותר.
ולכן יורוקום היבואנים של פנסוניק לדעתי לא יכולים להגזים אם הם רוצים למכור כמויות.
הם לא חיים בחלל ריק.
מה גם שהמחירים באתרים בחול לפלסמות ברמת הכניסה של שלוש החברות די זהים.
דוגמה למחיר של הדגם בחו"ל.

http://reviews.plasmatvbuyingguide.com/panasonic-plasma-tv/panasonic-tcp42x1.html
 
נו, 4.5 זה פחות מ-7, לא? :-)
 
נו, 4.5 זה פחות מ-7, לא? :-)
בהחלט:D
 

עכשיו השאלה היא רק מתי יהיו מסכי LED איכותיים ב-5-6 :)
 
קיבלתי הצעה היום דרך יורוקום ל- X10 ב-5600, מה אומרים על המסך? מה מבדיל אותו מ- PV80?
 

X10 הוא המסך שמחליף את ה- PV80, סדרת C10 מחליפה את PV8
 
מנגנון ה- 100Hz שקיים בסדרות הכניסה של פלזמות פנסוניק מכפיל את הפריימים במסך מ- 50Hz ל- 100Hz, להורדת ריצוד בתמונה.
לא מדובר במנגנון המתקדם יותר של החלקת תנועה Intelligent Frame Creation שיוצר פריימים חדשים בין כל שני פריימים קיימים, מנגנון זה קיים בסדרות הגבוהות יותר.
לפי המפרט, לא נראה שיש שינויים תהומיים בין הסדרה הקודמת לחדשה, יש תמיכה בניגון קבצי וידאו AVC דרך כרטיסי זיכרון SD, הניגודיות הדינמית עומדת על ערך זהה, השלט נראה שונה במקצת.

כשנקבל מסך לסקירה, נוכל לתת חוות דעת מקצועית.
 

האם S10 מחליפה את PY800? ניתן להעריך את מחירה?
G10 & V10 אלו הם דגמי ה- neoPDP?
 
אכן, פלזמות מדגמי Z1 / V10 / G10 כוללות פנל NeoPDP.
נראה לי שמחליפת ה- PY800 היא יותר ה- G10
אני מעריך שנדע את המחירים לקראת סוף החודש.
 
אז אני מניח שה-S10 צריך להיות במחיר יותר סביר..
יורוקום מביאים את הדגם הזה גם?
 

ליאור שלום,
הצטרפתי לפורום היום,הואיל והשכלתי מתשובותך המלומדות.יישר כח.
האם ניתן לצפות לשדרוג כל שהוא בצפיה ב-SD בין ה-PV80 למחליפתה?
 
שלום,
ממספר פעמים בהם יצא לי להציץ, איכות ה- SD נראית דומה, כך שמי שאהב את מראה ה- SD ב- PV80, סביר להניח שיקבל כאן חוויה דומה.
 
היי ליאור,מה שלומך?
לי עדיין לא יצא להציץ.
אתה אהבת? יש תמורה?
אלון.
 

על זה אוכל לענות רק לאחר ביקורת מקצועית מקיפה ולאחר שנדע במדויק את הפרשי המחיר בין הדגמים.
ואם ה- PV80 הפסיקה להמכר עקב סיום המלאי, מה תעזור ההשוואה אם ממילא אי אפשר לרכוש אותה?
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור