מתוכננת סקירה/בחינה של מסכי LG החדשים ?

  • פותח הנושא פותח הנושא oferT
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oferT

חבר משקיען
הודעות
5,204
מעורבות
46
נקודות
48
{אני מדבר על פלסמות 50 אינץ'}
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=1&subcatid=107&prodid=343&keySearch=
* אלא הסדרות החדשות,נכון?

1. ליאור,יש בעתיד הנראה לעין בחינת המסכים האלה??
2. חוות דעת של מי שבחן/ראה יתקבלו גם.:)
 

נערך לאחרונה ב:
עקב התוצאות שלהם עד היום אני לא אופטימי. מקווה להתבדות.
 
אלוני אתה דווקא ראית אותם ראשון מבין כל חברי הפורום כאן :)
 
יבחנו מסכי LG מהסדרות החדשות, לא בטוח שדווקא הפלזמות, פרטים בהמשך...
 

יש פה ריח של 1:50,000
 
מצויין (Y)
 

נערך לאחרונה ב:
ראיתי את המסכים האלה אתמול בזי מקס הרצליה. נראה לא רע בכלל.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור