מתוך כל הויכוחים שוכחים את הדבר האמיתי!!!

  • פותח הנושא פותח הנושא נמר
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

נמר

כתב אודיו
צוות האתר
הודעות
20,111
מעורבות
4,273
נקודות
113
אז הנה, אוטוטו נוכל להיפגש, להחליף מילים, לשמוע מוסיקה יחד ולהינות ממערכת היי אנד מוקפדת.

יש אודיו בדרום, ואודיו מעולה!

תרשמו ותבואו. נותרו מספר מקומות בודדים. חבל שלא נשב יחד.

 

יש בהחלט אודיו בדרום וגם איש עם המון נשמה .
אני מקווה שגם לי יסתדר להגיע .
בטוח שיהיה כיף וכל הכבוד על היוזמה .חשוב מאוד
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור