N nebarkay חבר אתר הודעות 13 מעורבות 0 נקודות 0 25/10/08 #1 אני מתלבט האם לקנות את הLCD הזו. מספר שאלות: 1. איך רואים בה תכני SD. היא הולכת להיות מחוברת גם לYESMAX. 2. האם אפשר להגיע איתה לNR בFHD גם דרך מחשב? 3. האם אתם מרוצים? תודה מראש על העזרה.
אני מתלבט האם לקנות את הLCD הזו. מספר שאלות: 1. איך רואים בה תכני SD. היא הולכת להיות מחוברת גם לYESMAX. 2. האם אפשר להגיע איתה לNR בFHD גם דרך מחשב? 3. האם אתם מרוצים? תודה מראש על העזרה.