LCD או פלזמה מתבלט בין שני דגמים : TOSHIBA 37RL833 או SAMSUNG UA37D5000

  • פותח הנושא פותח הנושא oferusa
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

oferusa

חבר מתחיל
הודעות
1
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב ,
אני מתבלט בין שני דגמים : TOSHIBA 37RL833 או SAMSUNG UA37D5000
מה יותר מומלץ מבין שניהם ?
ואם סאמסונג , מה ההבדל בין גדם C לדגם D

תודה רבה =)
 

הבדל בין D לCזה בשנת יצור D =2011
C=2010
יש שיםור די ניכר מהטלוזיות מ2010 ל2011
הם שיפרו הרה דברים גם בתלת מימיד ובדו מימיד
אני ממליץ שתראה את הטלזויות אחד ליד השני ותחליט..
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור