מתאם Input/Output לכבל הפוך, הגיוני..?

  • פותח הנושא פותח הנושא Acejin
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Acejin

אוהב את התחום
הודעות
90
מעורבות
0
נקודות
0
שלום לכולם,

קניתי לפני חודש כבל S Video ל- Scart הפוך, ואין לי אפשרות לקבל אות כשאני מחבר אותו מהממיר לטלויזיה.
הכבל הוא של MONSTER ואין בו את הכפתור הקטן שניתן לשנות את כיוון האות IN/OUT.

מצאתי באיביי מתאם שככל הנראה יוכל לפתור לי את הבעיה, לפני שאני מזמין אותו אני אשמח מאוד אם תוכלו לאמת לי את המציאה.

הינה הקישור למתאם:
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=150335409445&_trksid=p2759.l1259

נ.ב
ליאור, בנושא שפתחתי על הכבל כתבת לי שאין מתאם כזה, יכול להיות שמתאם כזה אכן קיים?

תודה לעוזרים.
 

ניתן לחבר מתאם זה אל כניסת סקארט במסך ואליה לחבר כבלי RCA או S-VIDEO.
לחילופין, ניתן להתקינו ביציאת סקארט במכשיר וממנה להוציא RCA או S-VIDEO אל הטלויזיה.
 
מעולה, זה אומר שאני אוכל להפוך את האות, במקום S video To Scart,
לקבל Scart to S video - אני צודק?

תודה ליאור.
 
אכן.
 

למה להזמין מאיביי שאת המתאם אתה קונה בכל חות חשנל בערך באותו מחיר.
 
אני אשמח לקבל שמות של חנויות שיש ברשותם את המתאם הנ"ל, הייתי באייס ובהום סנטר ולא מצאתי את המתאם הזה.

תודה לכם.
 
חנות החשמל שקרובה לביתך רוב הסיכויים.
בכל מקרה יש את זה בדקדה.
אל תחפש בגדולים סתם, אני מזמן לא נכנס לאייס והום סנטר, למדתי שדווקא לרוב מה שאני צריך יש בחנויות ליד הבית.

לדעתי אגב אפילו בסופר מרקט ראיתי את זה , למשל טיב טעם ברמת החייל.
 

איכותי.
הפשוטים לא סגורים טוב במסגרת ה 21פין ומתפרקים ו/או המגעים שלהם גרועים לרוב.
 
תודה רבה לך.

הזמנתי את המתאם הזה:
http://ultrapro.co.il/products/107737

אני מקווה שהוא יעשה את העבודה.
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור