משתגע סופית מבחירת LCD 32 אינטש

  • פותח הנושא פותח הנושא Guyco
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

Guyco

חבר אתר
הודעות
24
מעורבות
0
נקודות
0
אז קיבלתי כמה המלצות. הרבה דיברו על ה-R81, ראיתי בחנות. לא נראה טוב בשידור רגיל, מפוקסל. אבל אני לא יודע אם זה כיול או מה בדיוק.

אז עכשיו שוב בלבטים. קראתי את הסקירה של ליאור על הטושיבה C3500 אבל הסקירה היא על ה-37 אינטש. לא יודע מה נכון גם לקטנה יותר בסדרה.

אני קורא את הביקורות בזאפ. יש ביקורות טובות על HITACHI L32A01 אבל אף אחד לא המליץ לי על זה. מצד שני מדברים שם גם על דגם אחד של שארפ ויש גם את LG שעליהם יש תלונות של זליגת אור.

בקיצור אפשר להשתגע. לדעתי כתבה טובה תהיה חמשת המסכים הטובים ביותר בכל גודל. אני מחפש ביקורות באנגלית אבל הבעיה היא ששמות הדגמים שונים
 

נכון, כי הנושא הזה משגע, וקשה להגיע להחלטה.
בגלל זה תמיד מומלץ לראות את המסך בפעולה בחנות.
ברגע שתראה מסך שנראה לא רע ומצא חן בעיניך - משם זה רק יכול להיות יותר טוב.
 
אז ראיתי. ה-R81 לא נראתה טוב בשידורים רגילים ומצויין ב-HD. השאלה היא האם זה עניין של כיול או שהפיקסול הזה הוא באמת בעיה. שאר הטלוויזיות נראו מעט יותר טוב בשידור רגיל אבל על LG קוראים שיש בעיה של זליגת אור. שארפ יקרה יותר וגם הסוני. אפשר להשתגע. אני אבוד. היה יותר קל אם היו לי שלושה דגמים והייתי צריך לבחור רק ביניהם או לדעת שהבעיה שראיתי ב-R81 היא רק שם בחנות
 
אני נהנה מה LG שלי מאוד, לא זליגות ולא נעליים. (37LC43)
אתה יכול לראות איזו תמונה או שתיים בדיון הזה, אבל הן אינן מייצגות כי המצלמה שלי זוועתית
כמו שאתה יכול לראות לבד.
http://www.dtown.co.il/forum/showthread.php?t=2199
 

למה אתה לא שם את ה-P3000 כאופציה?
 
הרבה יותר יקרה אם אני לא טועה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור