משקפי oled של סוני דגם hmz-t1

  • פותח הנושא פותח הנושא איציק 30
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איציק 30

חבר אתר
הודעות
30
מעורבות
0
נקודות
6
שלום רציתי את דעתכם ונסיונכם בנוגע למשקפי OLED של סוני דגם hmz-t1 אני מאוד רוצה לקנות אותם עכשיו שאני נוסע לחו״ל אבל השאלה שלי היא האם כדי לי אני מאוד אוהב את כל הנושא הזה של התלת מימד סרטים משחקים וכ״ד יש לי טלויזיה של סוני דגם kdl-hx800 שהיא גם תלת מימד השאלה שלי העם ה-hmz-t1 מציגות תלת מימד יותר איכותי מהטלויזה שלי השמח מאוד עם תעזרו לי בנושא תודה איציק אשכנזי:-)
 

זו חוויה מאוד שונה, אישית, אתה צופה לבד...
 
תודה על התגובה המהירה ליאור אני יודע שזאת חוויה אישית אבל השאלה שלי העם התלת מימד שם נראה יותר טוב מאשר על הטלויזיה שלי הרמה אחרת או שזה בעצם אותו דבר והמכשיר לא בא לחדש או לתת משהו יותר עמוק מהתלת מימד שיש היום בטלויזיות של סוני
 
תלת המימד פועל על עיקרון דומה. ההבדל נעוץ בקרבה של המסך הקטן לעין, מה שיוצר אפקט של מסך גדול בהרבה. אני ממליץ שתתנסה בזה בפועל, שים לב באם זה נוח לשימוש במשך פרק זמן ארוך על הראש.
 

ביום רביעי התנסה בדבר הזה בכל מקרה תודה רבה על העזרה
 
הייתי ראיתי היתנסתי חוויה נחמדה אבל לא יותר מזה התלת מימד מאוד חלש המשקף מאוד כבד מאוד לוחץ באיזור האף עד כדי כאב לא נעים לאחר זמן ממושך מעבר לזה הסאונד במכשיר מאוד טוב התחושה היא ממש טובה תמונה ענקית וברורה לעין יוצר תחושה כאילו נמצאים לבד בבית קולנוע עם מסך ענקי. סיכום בתור משקף לסרטים רגילים (2D) זה נחמד אבל לא יותר מזה
 
בדיוק בגלל זה ציינתי שכדאי להתנסות בפועל האם המכשיר נוח להרכבה למשך זמן ארוך...
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור