משחק wii + lcd

  • פותח הנושא פותח הנושא gadis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gadis

חבר אתר
הודעות
5
מעורבות
0
נקודות
0
שלום

בני החליט שהוא רוצה משחק wii , האם יש חשיבות לפרמטר של זמן תגובה של המסך ( 8 או 6 msec) ?
אולי בעתיד אקנה משחק אחר , האם יש חשיבות לפרמטר הזה.

אני מתלבט בין 2 מכשירים , שלפי מיטב הבנתי מצוינים

samsung a450
sony s4000e

32 אינטש

עוד שאלה : באיזה מסך רואים טוב יותר בחיבור של אנטנה בלבד ( כניסת rf) ? ( אני יודע שהפלזמה יותר סלחנית)

לעזרתכם אודה

בברכה

גדי
 

זמן תגובה רלוונטי להכל, לא רק ספציפית למשחקים.
לא ניתן לדעת בוודאות את מידת הדיוק של מדידת כל יצרן, יתכנו לעיתים מקרים בהם מסך בעל 8ms יהיה טוב יותר בפרמטר זה בהשוואה למסך בעל נתון מוצהר של 6ms.
בגדול, כיום, בעית זמן תגובה נמוכה בהרבה בהשואאה לפעם.
לגבי RF' אכן הפלזמה סלחנית יותר מטבעה.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור