מריחות במסך סמסוג la46a659

  • פותח הנושא פותח הנושא levimoshe211
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

levimoshe211

חבר אתר
הודעות
15
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,
היום התקינו לי את ממיר ה- HD של YES.
אך ישנה בעיה:
כאשר אני צופה בסרט פעולה או ספורט יש המון נריחות של פיקסלים...

האם זה עניין של כיוון או שיכול להיות שישנה בעיה במסך ??
 

מחובר ב- HDMI ? הממיר מכוון להוציא אות 1080i ?

תבדוק אם אתה במצב DYNAMIC במסך
 
הממיר מחובר HDMI אבל איך אני יודע עם הוא מכוון להוציא 1080i ??

באיזה מצב צריך להיות המסך DYNAMIC או STANDARD
 
קודם כל תעביר ל- STANDARD
בממיר לוחצים על לחצן YES (באמצע) ונכנסים להגדרות תצוגה
 

ליאור- תודה.................תודה...............
 
659.מאיפו יש לך את הדגם הזה.אולי אתה מתכון לדגם650
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור