LCD מרחק צפיה

  • פותח הנושא פותח הנושא shaharbo
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

shaharbo

חבר מתחיל
הודעות
3
מעורבות
0
נקודות
0
ברצוני לקנות LED LG550Y , מרחק הצפיה 2.8 מ'
מרבית השימוש, צפיה בשידורי טלווזיה עם ממיר של הוט רגיל ומדי פעם PS3 .
האם כדאי להשקיע בגודל של 47 או מספיק 42?
האם בגודל 47 ומרחק צפייה זה בחיבור לממיר רגיל אני אראה פיקסלים?

תודה
 

ממרחק כזה 42 תראה לך מצויינת.
פיקסלים אתה תראה רק כאשר תתקרב ממש קרוב למסך (כמה ס"מ).
 
יש לי 42" ממרחק של 2.5 מטר וזה בסדר גמור, אם כי הייתי גם לוקח 47" בשמחה.
 
שלום shaharbo ממרחק זה "42 בהחלט מתאימה ובטוח שתהיה מרוצה מאיכות הצפייה. גם ב-"47 אתה תראה מצוין ולא תבחין בפיקסלים שבמסך. השאלה מה מגבלות התקציב שלך. אם בא לך להתפנק אז אין בעיה ללכת על ה-"47..

מקווה שעזרתי,
אורי נציג קבוצת חי
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור