מרחק צפיה 3.8 מתלבט בין 55 אינטש ל 46

  • פותח הנושא פותח הנושא amir4u
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

amir4u

חבר אתר
הודעות
6
מעורבות
0
נקודות
0
שלום רב,
אני כבר שובר את הראש כמה שבועות
מתלבט קשות אם לקנות טלווזיה 46D6400 סמסונג 46 אינטש
או 55D6400
הצרכים שלי ערוץ 2 ערוץ 10 ושלא משדרים ב HD לצערי וערוצי הספורט.
אם בארץ כל השידורים היו HD לא הייתי מהסס והייתי הולך על 55 אינטש
שהייתי באולמות תצוגה שמתי לב שבשידורי SD יש ממש נפילה באיכות שצופיתי ב 55 אינטש ממרחק של כמה מטרים בודדיים. ב 46 אינטש היה כמובן איכותי יותר.
מצד שני אני מאמין שבעתיד גם ערוץ 2 ו 10 יעברו ל HD
מה דעתכם? האם להתפשר על 55 אינטש
מצרף קישור שמישהו בפורום שם שמחשב מרחקיי צפיה שדוקא טוען ש 55 אינטש יכול להתאים לי
http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html
אני זקוק לעזרה נמצא לפני קניה.

תודה וסופ"ש נעים
אמיר
 


Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור