שלום רב,
אני כבר שובר את הראש כמה שבועות
מתלבט קשות אם לקנות טלווזיה 46D6400 סמסונג 46 אינטש
או 55D6400
הצרכים שלי ערוץ 2 ערוץ 10 ושלא משדרים ב HD לצערי וערוצי הספורט.
אם בארץ כל השידורים היו HD לא הייתי מהסס והייתי הולך על 55 אינטש
שהייתי באולמות תצוגה שמתי לב שבשידורי SD יש ממש נפילה באיכות שצופיתי ב 55 אינטש ממרחק של כמה מטרים בודדיים. ב 46 אינטש היה כמובן איכותי יותר.
מצד שני אני מאמין שבעתיד גם ערוץ 2 ו 10 יעברו ל HD
מה דעתכם? האם להתפשר על 55 אינטש
מצרף קישור שמישהו בפורום שם שמחשב מרחקיי צפיה שדוקא טוען ש 55 אינטש יכול להתאים לי
http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html
אני זקוק לעזרה נמצא לפני קניה.
תודה וסופ"ש נעים
אמיר
אני כבר שובר את הראש כמה שבועות
מתלבט קשות אם לקנות טלווזיה 46D6400 סמסונג 46 אינטש
או 55D6400
הצרכים שלי ערוץ 2 ערוץ 10 ושלא משדרים ב HD לצערי וערוצי הספורט.
אם בארץ כל השידורים היו HD לא הייתי מהסס והייתי הולך על 55 אינטש
שהייתי באולמות תצוגה שמתי לב שבשידורי SD יש ממש נפילה באיכות שצופיתי ב 55 אינטש ממרחק של כמה מטרים בודדיים. ב 46 אינטש היה כמובן איכותי יותר.
מצד שני אני מאמין שבעתיד גם ערוץ 2 ו 10 יעברו ל HD
מה דעתכם? האם להתפשר על 55 אינטש
מצרף קישור שמישהו בפורום שם שמחשב מרחקיי צפיה שדוקא טוען ש 55 אינטש יכול להתאים לי
http://myhometheater.homestead.com/viewingdistancemetric.html
אני זקוק לעזרה נמצא לפני קניה.
תודה וסופ"ש נעים
אמיר