מרחק צפיה ל-47"

  • פותח הנושא פותח הנושא AcidBurn
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

AcidBurn

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
שלום חברים,
רציתי לדעת עד כמה זה יהרוס לי (אם בכלל) את חווית הצפיה לשבת מול טלויזית LG LED 3D LW570 47"
במרחק צפיה של כ-3 מטר ... רוחב הסלון הוא 3.2 מטר ...

תודה !
 

מה החשש שהמסך הוא קטן מידי?
 
לא ... שהוא גדול מדי
עלול לגרום לכאבי ראש/עיניים וכו' ... או שלא?
 
להיפך. מסך גדול רק יגרום לך לרצות מסך עוד יותר גדול.
שום כאבי ראש לא יהיו לך.
 

בד"כ עוד לפני הרכישה בודקים כמה מטרים יש לך ממקום הצפייה לטלוויזיה וכופלים ב - 10 כלומר מהכורסה בסלון ועד איפה שאתה רוצה למקם את הטלוויזיה ,כך אתה יודע בדיוק את גודל המסך שאתה צריך.
אבל לא צריכה להיות בעיה.
 
אני יושב ממסך 47 LG LX6500 מטר וחצי ואין לי שום כאבי ענים אז מ3 מטר ל3 מטר מתאים לפחות 55
אני אישית קונה עוד מעט טלוזיה חדשה מתי שתגיע סמסונג ES8000 גודל 55 ואני ישב ממנה בחדר לי במרחר 2.5 מטר ואני בטוח שזה היה מעולה השאלה האמתית מה התכנים שלך?
HD?
משחקים?
או בכלל רקמימיר כבלים שזה ערוצי SD?
עם הצפייה היא בHD אפילו 55-60 אנטיש יתאמו פה עם הצפייה היא בSD אז 47 זה די והותר
 
זה לא גדול מדי בכלל..
אחלה מסך אגב!
 

התכנים יהיו הכל.. SD,HD,אני מחבר גם מחשב..
החישוב הזה של ההכפלה בעשר לא כ"כ מסתדר .. מרחק הצפיה שלי בערך 3 מטר אם כופלים ב-10 זה יוצא 30. לא נראה לי שטלויזיה 30" תספיק שם.
 
עזוב אותך חישובים, כל הזמן משהוא בא עם נוסחה וכל הזמן גודל המסכים גדול והסלון שלנו לא :)
ראה מה כולם רושמים לך אין בעיית גודל
 
בעיית הגודל היחידה שתהיה לך, זה שאחרי שתתרגל (וזה קורה מהר מאוד) תתחרט שלא הזמנת 55"
 

החישובים הללו מתאימים לטלוויזיות CRT של פעם, לא לחדשות.
 
בוא אני יסבר לו פעם אחת למה עם צופים בהרב תכני HD צריך טלוזיה כמה שיותר גדולה דבר ראשון החישובים הם ישיםולא תאמים למציאות של עמנו פעם בקושי היה שידורי HD והיה רקSD ולכן ככול שהטלוזיה גדולה יותר ומהרחק קצר יותר בתכני SD התמונה יותר רכה יותר מפוקסלת יותר מגרעונות ועוד ההפך הוא בHD ככול שהמסך גדול יותר ורמת השידור גבוה יותר והמרחק צפייה קצר יותר תראה יותר פרטים צבעיעם יותר טובים וכדומה לכן תצריך לשאול תעצמך מה מרבית הצפייה שלך עם זה SD אז 47 יספק בהחלט היתי לוקח אפילו 42 לא יותר לSD עם רוב הצפייה היא בHD ומשחקים ברוולציה 1080-1920 אז המסך שמתאים לך הוא לפחות 55 בהצלחה בקניה עם תרוצה יעוץ לקנית מסך תפנה עלי בסקייפ הזה MATAN6589884
 
שלום AcidBurn


הי, בדרך כלל אנו ממליצים לחשב את גודל המסך הרצוי לפי חישוב של 10-15 אינץ לכל מטר מרחק צפייה. כשכמובן ש"סטייה" של כמה אינצ'ים לכל כיוון לא הורסת את חוויית הצפייה. במקרה שלך אין שום בעייה ואני בטוח שתהנה מאוד מהצפייה בטלוויזיה.

מקווה שעזרתי,
אורי נציג קבוצת חי
 

אורי,

הגיע הזמן שתתעדכנו :)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור