מקרן epson tw5000

  • פותח הנושא פותח הנושא drorwis
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

drorwis

חבר אתר
הודעות
10
מעורבות
0
נקודות
0
היי,

אני שוקל לקנות מקרן קולנוע ביתי. שמעתי דברים טובים על האפסון tw5000.
חשוב לציין שאני מנוי ביס hd ורואה סרטים בפורמט בלוריי.
אשמח לשמוע עוד דעות ובנוסף, האם אין בעיה להשתמש בו כתחליף לטלביזיה (אני רואה
כשעתיים ביום) והאם הפער במחיר בינו לבין הדגם שנבחן פה (tw2800) מצדיק את הפער באיכות.
יש לציין שראית הדגמה של ה tw5000 אבל לא של ה 2800.

תודה (Y)
 

יש פער בין המקרנים, אבל קשה להחליט עבורך כמה הוא שווה בכסף.
עבור צפיה בטלויזיה של שעתיים ביום, לא רואה כאן בעיה מיוחדת (כמובן שתצטרף להחשיך את החדר, אלא אם הצפיה ממילא נעשית בלילה...).
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור