מצ'עמם בפורום, סקר\שאלה פסיכולוגית

  • פותח הנושא פותח הנושא gds
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

אריה,
זה תירוץ אנשים שמשקיעים בעצמם פיזית
זה אחד בסימפטומים לאהבה עצמית
נרקסיזם, תשומת לב, להיות במרכז.
לשוורצנגר יש חוש הומור מצויין והוא לא מהסס פה ושם גם לצחוק על עצמו, אפשר לזהות את התכונה הזו בסרטים שלו.
את התשובה שהבאתי צריך לייחס לאותו חוש הומור.

אריה
 
נערך לאחרונה ב:
לשוורצנגר יש חוש הומור מצויין והוא לא מהסס פה ושם גם לצחוק על עצמו, אפשר לזהות את התכונה הזו בסרטים שלו.
את התשובה שהבאתי צריך לייחס לאותו חוש הומור.

אריה

אז זה גם וגם:)
 

י
דווקא לספר חלומות על הזיין שלך שלא ממש מעניין נראה לי כן כדרך ארץ, היה יותר מכובד אם היית מדלג על ה״חלום״
החלום שלך מטריד, ולא חושב שרוב האנשים פה שמחים ששיתפת אותנו בו.
מתחשב בשכנים, ברור.
לא רוצה שידפקו לי בדלת בכעס.

טוב, גילוי נאות, הבדיחה הזו היא של סטנדאפיסט אמריקאי ברח לי שמו שראיתי הופעה שלו ב HBO
אני באמת מעריך את הפורטניות שלכם וניסיונכם לכפות פוליטיקל קורקטנס בפורום שרובו מורכב מגברים, יראה המנהל שזה לא מתאים-ימחק, בינתיים חיסכו לי את ההתחסדות שלכם וסליחה אם הפרעתי לכם באמצע הצפיה בפורנו.
ניסיתי בפוסט אחד לשלב שאלה פסיכולוגית של חובבי אודיו ומוזיקה לגבי האם חשוב להם מה אומרים על מה שהם שומעים עם חיי יום יום של אודיופיל ממוצע שכפי שנכתב בכל האתרים הרלוונטים הוא גבר מזדקן יחד עם קריצה לפוסטים על הקולנוע העכשווי שהולך על בטוח ומשעמם כי הבדיחה מזכירה משהו שרואים אצל טרנטינו למשל.
 
נערך לאחרונה ב:
כשאתה מצטט את לואי CK בעיברית זה לא נשמע טוב.
אני לא "פוריטני", הבדיחה שלך פשוט לא עבדה טוב.
תמשיך לנסות.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור