מפצל חשמל (שוקולד?)

  • פותח הנושא פותח הנושא gandalftw
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gandalftw

חבר משקיען
הודעות
1,150
מעורבות
460
נקודות
83
היי

האם יש בארץ מפצל חשמל אירופאי עם כניסה ראשית שקע ישראלי?
האם בעייתי להשתמש בכבל אירופאי בארץ?

תודה לעונים
 

יש אחד של פורוטק מעולה לטעמי ולא צריך משכנתא.
יש לו כניסה נקבה כמו למכשירי אודיו ואתה בוחר איזה כבל חשמל לחבר לו


יש עוד חברות isol8 נניח, תחפור ב futureshop
אצלי כל החשמל למערכת ארופאי, אין עם זה בעיה
זה מגיע ציק צאק כמה ימים דרך dhl, יקחו לך כמה מאות שקלים עמלה (200-300 לא זוכר), מצד שני את המע״מ האנגלי אתה לא משלם.
יש גם מפצלים עם פילטרים, הייתי מוותר ולוקח את הפשוט. המוצר מסיבי.
 
יש אחד של פורוטק מעולה לטעמי ולא צריך משכנתא.
יש לו כניסה נקבה כמו למכשירי אודיו ואתה בוחר איזה כבל חשמל לחבר לו


יש עוד חברות isol8 נניח, תחפור ב futureshop
אצלי כל החשמל למערכת ארופאי, אין עם זה בעיה
זה מגיע ציק צאק כמה ימים דרך dhl, יקחו לך כמה מאות שקלים עמלה (200-300 לא זוכר), מצד שני את המע״מ האנגלי אתה לא משלם.
יש גם מפצלים עם פילטרים, הייתי מוותר ולוקח את הפשוט. המוצר מסיבי.
תודה
אני עדייו בח״ל ויזמין מכאן
לא יהיה זמן מאנגליה ומצאתי אחד קרוב
 
יש אחד של פורוטק מעולה לטעמי ולא צריך משכנתא.
יש לו כניסה נקבה כמו למכשירי אודיו ואתה בוחר איזה כבל חשמל לחבר לו


יש עוד חברות isol8 נניח, תחפור ב futureshop
אצלי כל החשמל למערכת ארופאי, אין עם זה בעיה
זה מגיע ציק צאק כמה ימים דרך dhl, יקחו לך כמה מאות שקלים עמלה (200-300 לא זוכר), מצד שני את המע״מ האנגלי אתה לא משלם.
יש גם מפצלים עם פילטרים, הייתי מוותר ולוקח את הפשוט.
אתה מכיר את המוצר משימוש עצמי?
מה יש לך לספר מלבד מעולה?
אני מתעניין בפורוטק או אוידה. וכמובן אשמח לשמוע אם מישהו השווה בינהם (שוקו כמובן, ונחושת או זהב).
 

יש לי את המוצר כן
מה אני יכול לספר עליו מלבד מעולה? המון.
אתה מכניס את התקעים והם נכנסים אחלה. המרווחים בין השקעים גם אחלה. המוצר בנוי ממתכת יעני ל rfi ומסיבי יותר ממפצל הום סנטר. הוא סוחב עד 16 אמפר אם לא טועה.
איזה מידע בדיוק אתה מחפש? כולה מפצל.
תקרא באתר של פורוטק הם אלופים בלהגיד משפטים באנגלית שאין להם שום משמעות. אם תבין אשמח להסברים
לא השוואתי עם אוידה. איך אשווה? שוטאוט של מפצלים? לכבות ולהדליק את המערכת עם אותו השיר בלופ כדי למדוד את האויר בין הכלים?
הרגת אותי בן אדם
 
יש לי את המוצר כן
מה אני יכול לספר עליו מלבד מעולה? המון.
אתה מכניס את התקעים והם נכנסים אחלה. המרווחים בין השקעים גם אחלה. המוצר בנוי ממתכת יעני ל rfi ומסיבי יותר ממפצל הום סנטר. הוא סוחב עד 16 אמפר אם לא טועה.
איזה מידע בדיוק אתה מחפש? כולה מפצל.
תקרא באתר של פורוטק הם אלופים בלהגיד משפטים באנגלית שאין להם שום משמעות. אם תבין אשמח להסברים
לא השוואתי עם אוידה. איך אשווה? שוטאוט של מפצלים? לכבות ולהדליק את המערכת עם אותו השיר בלופ כדי למדוד את האויר בין הכלים?
הרגת אותי בן אדם
נו באמת?
מה השתנה בן הפורוטק. ל"כולה מפצל" פלסטיק רגיל שנמכר בחנויות
 
שאם אתה מחבר אליו תקע שוקו, אין לך הארקה מובנית. ולא אמליץ לבן אדם לבנות פין הארקה בעצמו.
תקרא את השאלה שהבן אדם שאל, תקרא שוב את התשובה שלי, ורק אחר כך תקפוץ.
בא לך הום סנטר עם תקעי שוקו, לך על זה.
 

עם שוקו יש כל הזמן בעיות של פאסות הפוכות , בעיני זה נורא !הם אפילו לא מסמנים .
 
לגבי שוקו אתה צודק, אבל ... אולי, רק אולי, זה אומר משהו ....
 
שאם אתה מחבר אליו תקע שוקו, אין לך הארקה מובנית. ולא אמליץ לבן אדם לבנות פין הארקה בעצמו.
תקרא את השאלה שהבן אדם שאל, תקרא שוב את התשובה שלי, ורק אחר כך תקפוץ.
בא לך הום סנטר עם תקעי שוקו, לך על זה.
או שאני לא קולט אותך או הפוך
אני רק שואל מה השיפור שהרגשת? זה שמצד אחד רשמת מעולה, ומצד שני רשמת שבאתר פורוטק יש משפטים שאין להם משמעות
 

היי

האם יש בארץ מפצל חשמל אירופאי עם כניסה ראשית שקע ישראלי?
האם בעייתי להשתמש בכבל אירופאי בארץ?

תודה לעונים
יש ל Nordost ול Cardas
לגבי השאלה השנייה, למרות שניתן להכניס תקע אירופאי בשקעים ישראלים, ממליץ להחליף את השקע לאירופאי ותהנה גם המארכה.
 
נערך לאחרונה ב:
עם שוקו יש כל הזמן בעיות של פאסות הפוכות , בעיני זה נורא !הם אפילו לא מסמנים .
מה הבעיה לבדוק פעם אחת עם בודק סדר פאזות?

כל פעם שאני רואה חיבור של כבלים אמריקאים, לי זה מזכיר ענף בדרך להתנתק מהגבעול הראשי - וזה טרם נכנסנו לענייני ביטוח ובטיחות.
 
נערך לאחרונה ב:
יש ל Nordost ול Cardas
לגבי השאלה השנייה, למרות שניתן לנעות תקע אירופאי בשקעים ישראלים, ממליץ להחליף את השקע לאירופאי ותהנה גם המארכה.
תודה
 

לגבי הפאזות, L זה הפאזה N זה האפס
ניתן לבדוק עם טסטר פשוט
 

תמונות מצורפות

  • 53356236-5DBC-4F5C-9BFF-901C97F0A8A6.jpeg
    53356236-5DBC-4F5C-9BFF-901C97F0A8A6.jpeg
    KB 48.5 · צפיות: 124
יש ל Nordost ול Cardas
לגבי השאלה השנייה, למרות שניתן להכניס תקע אירופאי בשקעים ישראלים, ממליץ להחליף את השקע לאירופאי ותהנה גם המארכה.

היי
איזה שקעי קיר היית ממליץ להחליף לאירופאי?
 
יש לי את המוצר כן
מה אני יכול לספר עליו מלבד מעולה? המון.
אתה מכניס את התקעים והם נכנסים אחלה. המרווחים בין השקעים גם אחלה. המוצר בנוי ממתכת יעני ל rfi ומסיבי יותר ממפצל הום סנטר. הוא סוחב עד 16 אמפר אם לא טועה.
איזה מידע בדיוק אתה מחפש? כולה מפצל.
תקרא באתר של פורוטק הם אלופים בלהגיד משפטים באנגלית שאין להם שום משמעות. אם תבין אשמח להסברים
לא השוואתי עם אוידה. איך אשווה? שוטאוט של מפצלים? לכבות ולהדליק את המערכת עם אותו השיר בלופ כדי למדוד את האויר בין הכלים?
הרגת אותי בן אדם
הוא שואל שאלה לגיטימית כי נראה לי שהוא יותר מתכוון לצליל.
שקעי שוקו אוחזים יותר טוב בתקע מאלה האמריקאים ומאריקים אותו לפני שפיני המתח יוצרים מגע, לגבי השקע בקיר שמזין את המפצל החוק בארץ מחייב תקן ישראלי, נו שויין. לכמה חברות אודיופיליות יש שקע שוקו בודד להתקנה בתוך הקיר עם מכסה אלומיניום דקורטיבי.
יש אנשים בארץ שמשקיעים טונה של כסף בכבילה ואז מחברים את המפצל שוקו המפונפן שלהם לשקע gewiss בקיר ומוסיפים פין הארקה, טכנית זה בסדר אך מבחינה סונית זה להכניס צלם להיכל, שקעי גוויס הם רוצחי צליל אבל בצורה איטית שלא שמים לב, נשמעים טוב בהתחלה אבל כשהרושם חולף שמים לב לרעש העצמי, ניפוח הבאס והיובש הכללי.
אין הרבה שקעי שוקו אודיופילים כי רוב השוק הוא אמריקאי ויפני ששם משתמשים בשקע זהה, מהמעט שיש וניסיתי אויאידה מלא צבע, קארדאס קצת עמום, פורוטק קצת משעמם, sine טובים קצת "רכים" וג'יגהוואט קצת מנורתי אבל הכי נייטרלי וזה אותו דבר כמו בשקעים האמריקאים ששם הצליל נקבע ברובו ע"י הציפויים המיותרים, מתישהו יש לקוות התעשיה תבין שיש שוק לשוקו... ותייצר ממתכות איכותיות ללא ציפוי כמו נחושת בריליום.
 

נערך לאחרונה ב:
הוא שואל שאלה לגיטימית כי נראה לי שהוא יותר מתכוון לצליל.
שקעי שוקו אוחזים יותר טוב בתקע מאלה האמריקאים ומאריקים אותו לפני שפיני המתח יוצרים מגע, לגבי השקע בקיר שמזין את המפצל החוק בארץ מחייב תקן ישראלי, נו שויין. לכמה חברות אודיופיליות יש שקע שוקו בודד להתקנה בתוך הקיר עם מכסה אלומיניום דקורטיבי.
יש אנשים בארץ שמשקיעים טונה של כסף בכבילה ואז מחברים את המפצל שוקו המפונפן שלהם לשקע gewiss בקיר ומוסיפים פין הארקה, טכנית זה בסדר אך מבחינה סונית זה להכניס צלם להיכל, שקעי גוויס הם רוצחי צליל אבל בצורה איטית שלא שמים לב, נשמעים טוב בהתחלה אבל כשהרושם חולף שמים לב לרעש העצמי, ניפוח הבאס והיובש הכללי.
אין הרבה שקעי שוקו אודיופילים כי רוב השוק הוא אמריקאי ויפני ששם משתמשים בשקע זהה, מהמעט שיש וניסיתי אויאידה מלא צבע, קארדאס קצת עמום, פורוטק קצת משעמם, sine טובים קצת "רכים" וג'יגהוואט קצת מנורתי אבל הכי נייטרלי וזה אותו דבר כמו בשקעים האמריקאים ששם הצליל נקבע ברובו ע"י הציפויים המיותרים, מתישהו יש לקוות התעשיה תבין שיש שוק לשוקו... ותייצר ממתכות איכותיות ללא ציפוי כמו נחושת בריליום.
גדי,

מאיזה חומר לניסיונך ודעתך עדיף שהמגעים בשקע יהיו: זהב, רודיום, נחושת ?
 
אני חושב שהתשובה נמצאת בפוסט הקודם שלי. זה עניין של טעם. אני תמיד אעדיף נחושת ללא ציפוי אך לא ידוע לי על שקע שוקו כזה פרט לג’יגהוואט 044 שהוא מפליז שגם לחומר זה יש חתימת צליל לא הכי נעימה.
באמריקאים יש את האויאידה R0 שהוא נחושת בריליום ללא ציפוי וגם סינרג’טיק ריסרץ’ טוענים שהם ללא ציפוי.
 

נערך לאחרונה ב:
גדי,

מאיזה חומר לניסיונך ודעתך עדיף שהמגעים בשקע יהיו: זהב, רודיום, נחושת ?
זהב יתן במה רחבה, בס מנופח יותר וגוון חם.
רודיום יתן יותר ניקיון, בס טייטי, במה עמוקה יותר וגוון ניטרלי יותר.
נחושת סאונד יותר רך, מפורט פחות צלול מרודיום וגוון נוטה לחם.
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור