מערכת והשפעתה על מקום מגורים.

  • פותח הנושא פותח הנושא Erez
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

יאיר.חדר יעודי, רעיון מצוין ! רק אין סכוי שיעבור את הרשות המחוקקת.(גם ככה לא רואים אותך בבית...):כועס:

The less she will see the stronger relationships​
 
Erez- I'm with you. When I looked for flat to buy the first thing I checked was dedicated room for audio and neighbours. After purchasing I sold my gear and built system from scratch around new audio room. We have no choice-if speakers aren't compatible with room-nothing helps and after speakers come amplifiers and so on​
הי זה אלי עם קדם שינדו. אבד לי מספר טלפון שלך אתה יכל לשלוח מספר טלפון שלך בבקשה
 

אבל הערסים עם הקריוקי
מנגנים כל יום עם הדרבוקות
שלהם ושמים פס על כולם.
כנראה שאודיפילים יותר מנומסים.
 
לי פעם דפקו בדלת וביקשו להגביר. סיפור אמיתי.
 
לי היה קטע לפני מספר שנים.
האזנתי למוסיקה בעוצמה גבוהה יחסית, צלצול בדלת.
בדלת ניצב השכן שזמן קצר קודם לכן שכר את הדירה שמתחתי.
אתה יכול לסגור את המוסיקה? זה מפריע לי.
אין בעיה, עניתי, מתי לא מפריע לך שאאזין למוסיקה?
זה תמיד מפריע לי - ענה.
כשניסיתי לרדת לשורש העניין הוא הסביר לי שהוא והשותף שלו לדירה מנהלים למעשה בית תוכנה בדירה. הם מפתחים תוכנות ורעש המוסיקה מפריע להם בכל זמן.
הסברתי לו שאין סיכוי שאפסיק לשמוע מוסיקה, המקסימום שאני מוכן זה להתפשר על מספר שעות בהן אשמור על שקט.
לאחר מספר ימים הם עזבו את הדירה...

אריה
 

בפעם האחרונה שהשכנה העירה לי על הווליום השתדלתי להנמיך.
ביום הולדת שלי היא הזמינה לי משטרה ב-11:30 בול.

אני הייתי אחרי חצי ליטר רטבול וודקה וכמה בירות טובות.
השוטר הלך הביתה, עליתי למעלה והסברתי לה יפה שבפעם הבאה שהיא מזמינה לי משטרה שתזמין גם אמבולנס על הדרך.:)

כיום אני חי בהרמוניה איתם, הם מחונכים כמו כלבלבונים קטנים וחמודים. מי שהתארח אצלי בוודאי יודע שלא מעירים לי בכלל.
בקיצור מה שאתה אומר זה שאתה זבל :)
 
GAGA בשביל זה "סוגרים" את המערכת בחדר ייעודי.
אצלי המערכת יושבת בממ"ד שהוא קטן יחסית - אם הוא פתוח אז המוזיקה ממלאת את כל הבית, אם הוא סגור לא שומעים דבר ואפשר להרים ווליום לשמיים גם ב-2 לפנות בוקר
באמת? וזה נכון גם לבאסים? איך עשית את זה?
 
GAGA בשביל זה "סוגרים" את המערכת בחדר ייעודי.
אצלי המערכת יושבת בממ"ד שהוא קטן יחסית - אם הוא פתוח אז המוזיקה ממלאת את כל הבית, אם הוא סגור לא שומעים דבר ואפשר להרים ווליום לשמיים גם ב-2 לפנות בוקר

זה בדיוק מה שאני חווה בחדר שלי.
בקרוב עובר בית ומתלבט היכן למקם את המערכת כך שלא אפריע לשכנים.
 

בקיצור מה שאתה אומר זה שאתה זבל :)

גרוע מזה. בשנת 2008 הייתי אדם אחר. לא מיושב, פתיל קצר, לא רואה ממטר. היום למשל, באותה סיטואציה, הייתי מתנצל ומנמיך.

אתה יודע, אנשים משתנים/מתבגרים
 
לי למעשה יש מזל , תכלס אין לי קיר משותף עם השכנים, רק חלק מקיר בסלון הינו חלק של קיר מטבח של השכן, וגם מערכת ממוקמת בצד השני. לכן ניסיתי לשים כול מיני עוצמות - לא מפריעה לא לשכנים ליד ולא מעלי ולא מתחתיי.
 
לשוטר מותר "להוריד את השאלטר" אם מצא שיש עברה, לעבריינים הכלליים בינינו שמתחמקים מכל מיני צווים בכך שדווקא חיים בשקט מוחלט כדי שיחשבו שהם לא גרים במקום זה טריק של השוטר לראות אם תצא החוצה להרים את השאלטר, קצת בעייתי להם היום כי הרבה לוחות הוכנסו לתוך הדירה.
לפני כמה חודשים בתקופת החגים מאוחר באיזה לילה השכונה שלנו רעדה מבאסים מאוד נמוכים, הגיעה ניידת והשוטרים פיטרלו רגלית באזור ולא הצליחו למצוא את המקור, ניסיתי לתת להם הסבר קצר על התפשטות גלים ולהציע שזה יכול להגיע מרחוק ואכן הסתבר שההפרעה נוצרה מאות מטרים משם.
ושכנים, נו, באחת בלילה רומנטי עם ידידה מוזיקה חרישית בסלון וגניחות הפריעו לשכנים שחדר השינה שלהם צמוד לסלון, זהו פרמטר חשוב מאוד לפני החלטה על מגורים, מה נמצא מאחורי הקיר של החדר בו המערכת.
 

אם כך הם פני הדברים, אז אני במצב מעולה!
אני גר בבניין שרוב דייריו בשלהי שנות השישים לחייהם (כולל אותי).
עד לפני שנתיים המערכת הייתה בסלון, השכנים מעולם לא העירו על גובה העוצמה, להיפך, הם דווקא פירגנו,
פירגונים כמו: אתה מאוד אוהב מוסיקה, או איזו מוסיקה יפה, נעים לשמוע וועוד כאלה.
מאז שעברתי לחדר הם דווקא מתלוננים על כך שהרחקתי מהם את המוסיקה.
אם כך הדבר, אז אני מאחל לכולם שכנים כאלה.
 
נערך לאחרונה ב:
בית פרטי. גן עדן.
אבל אם אחת הבנות או האשה בבית, זה הופך לגיהנום.

:p:)
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור