אקוסטיקה מערכת בחדר מטורף אקוסטית אצל היבואן

  • פותח הנושא פותח הנושא שניצל
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

איתי, הגעת לתוצאה מרקיעת שחקים עם ציוד מטורף על חלל נתון, קח בחשבון מעבר לחדר ייעודי, תובנות אחרות, יגרום לך להחליף את הציוד עוד 5 פעמים חבל.
 
הייתי אצל דן בחדר המדובר ואני מסכים עם שניצל.
דן מדגים בחדר הזה איך אפשר להגיע לתוצאה מעולה בסטאפ אודיו מסורתי, דהיינו בלי סאב ובלי RC ומראה איך אפשר לכוונן את החדר באמצעות אקוסטיקה פסיבית, בדיוק לפי טעמו של בעל החדר.
אני מאוד התרשמתי מהרזולוציה המטורפת שכמוה לא שמעתי באף מערכת, גם כאלה שעולות פי שלוש, רזולוציה שלא באה בשום אופן על חשבון מוזיקליות. החדר שקט מאוד ומאפשר קינפוג של החדר בתנאי מעבדה כמעט, כך שניתן לשמוע ההשפעה של כל אחד מהאביזרים האקוסטים שפזורים בחדר או אפילו תזוזה של אותו אביזר.
אני חושב שדן ניסה להגיע לחדר שמאפשר לשמוע שעות של מוזיקה בכיף בלי אפקטים מיוחדים ותמרות עשן, ובכך הוא ממש הצליח. אני מאוד נהנתי.
שאפו דן ובהצלחה רבה.
 

אך אפשר בלי תמונות של החדר והציוד?
 
החדר עדיין בעבודה. לא מוכן מבחינת גימור סופי. דן מדגים בחושך. חוויה אחרת.

האמת רעיון ממש יפה
 

איתי, הגעת לתוצאה מרקיעת שחקים עם ציוד מטורף על חלל נתון, קח בחשבון מעבר לחדר ייעודי, תובנות אחרות, יגרום לך להחליף את הציוד עוד 5 פעמים חבל.

בוקר טוב וחג שמח

אין יום שעובר עם הרהורים, מה היה קורה אם הייתי בחלל או במקרה שלי חדר ייעודי לתחביב.

כאשר אני מסתכל על הסאטאפ שלי,
כאשר אני מבין את רמת הפוטנציאל האדירה שלה, שלמעשה אני עוד רחוק מלממש אותה אצלי,
זה רק מדגיש ומרחיק אותי מהחשיבה,
של לעבור לחדר ייעודי, זה למעשה לרדת בכמה וכמה רמות טובות ממה שהגעתי, בשל אי תנאים לרמקולים שדורשים ייחוס בהתאם ובהתאם רמת הביצועים שהם מסוגלים לתת.

"החלפות" בין עם זה בפרקים שנתיים או פרקים של עשורים, לא ניתן להתכחש, מפני שזה סוג של התפתחות, התפקחות, התבגרות ושכר לימוד וזה סוג של "מסע" שלא באמת נגמר, גם כאשר רוצים ויודעים בלב ואפילו הראש משתכנע.

אבל למדתי בכל השנים האילו, כמה חיי אודיופיל דינאמיים,
וכך הקפריזות והשאיפות מתפרשים עם השנים.

לחדר ייעודי במקרה שלי עם סט כשלי, אעבור רק כאשר יהיו תנאים לכך, או שאחליט כפי שגם רמזת לשנות כיוון ורמה,

אני לא שם...
 
אפרופו קיר אחורי

דן זו למעשה הסיבה העיקרית (בין כמה סיבות) שאני רוצה להגיע, מפני שאני חושב עיצובית, בעיקר בגלל שחסר לי בעין, אך הקיר האחורי יראה, מאז שנכנסנו לדירה (8 שנים כבר) חששתי לשים אלמנטים בקיר האחורי מחשש שזה יקטין אצלי את הסלון בלוק, יש שם גם ככה זוג סראוונדים גדולים, שחורים ומגושמים שלצערי חח אני מת עליהם ומקרן JVC שחור שתופס נוכחות עילית, לא אני ולא המשפחה OK עם הלוק הזה, אבל לא רוצה לרדת ברמת הרכיבים, לכן מחפש משהו פרקטי, עיצובי, שישתלב ולא יתפוס תשומת לב מיוחדת, טרם מצאתי. אם גם על הדרך זה ישפיע לחיוב על התוצאה, מבחינתי זה עוד בונוס או דובדבן בקצפת.

על הכל ויותר אנחנו נדבר

חג שמח לכולם.
 
חדר ייעודי זה להתחיל הכל מ 0.
ציוד זול בהחלט יכול להישמע כמו ציוד יקר בחלל מטופל כמו שצריך ומותאם לציוד למעשה אפילו אין צורך בציוד יקר כלכך.
ממש דיאלוג בחשיכה הוא לא מראה את החדר כי אף אישה לא תסכים לכזה דבר בסלון גם אם זה נשמע מליון דולר לכן התוצאה לא רלוונטית אלה אם אתה בונה בסלון חלל אקוסטי ברמה שזה אומר להעיף את האישה מהבית (כמובן שגם לזה יש יתרונות).
דווקא בסטאפים כמו של איתי ניתן להתרשם מאיכות הציוד וההשקעה כי זה מותאם לחלל שהוא לא סביבה אקוסטית מטופלת כלומר בכל סלון ממוצע בארץ בלי אקוסטיקה ובלי רום קורקשיין ובלי כלום, רק הציוד עצמו.
 

נערך לאחרונה ב:

אריה אמיתי לא צריך לשאוג ולא צריך להקת מעודדות (כל שרשור) כדי שידעו שהוא מלך.​

 
חדר ייעודי זה להתחיל הכל מ 0.
ציוד זול בהחלט יכול להישמע כמו ציוד יקר בחלל מטופל כמו שצריך ומותאם לציוד למעשה אפילו אין צורך בציוד יקר כלכך.
ממש דיאלוג בחשיכה הוא לא מראה את החדר כי אף אישה לא תסכים לכזה דבר בסלון גם אם זה נשמע מליון דולר לכן התוצאה לא רלוונטית אלה אם אתה בונה בסלון חלל אקוסטי ברמה שזה אומר להעיף את האישה מהבית (כמובן שגם לזה יש יתרונות).
דווקא בסטאפים כמו של איתי ניתן להתרשם מאיכות הציוד וההשקעה כי זה מותאם לחלל שהוא לא סביבה אקוסטית מטופלת כלומר בכל סלון ממוצע בארץ בלי אקוסטיקה ובלי רום קורקשיין ובלי כלום, רק הציוד עצמו.
נראה שיש כאן בלבול.
ודאי שמראה את החדר,אך הבאלגן חוגג והחדר נראה כמו מעבדה ( הוא באמת מעבדה) .בשעת האזנה בלבד מכבה אור -כפי אתה יודע חדר מבולגן (בטירוף) משפיע על הסאונד לרעה.

יש לי עוד סוד קטן בשבילך - רוב החדרים האקוסטיים המטופלים בשיטה המסורתית - לא נשמעים טוב .
והפוטנציאל בסלון (עקב גודלו המשמעותית גדול יותר) גדול הרבה יותר מחלל אקוסטי קטן.
הטיפול שצריך הוא לרוב מינמאלי .
 
דן אלוף בחסד עליון ,קשה לנצח תוצאה שבאה מהלב
 

אני בטוח שבסלון ישראלי עם קצת רהיטים ממוקמים נכון (לי יש כורסת טלויזיה ענקית בכל צד ב FIRST REFLECTION ) ועוד טיפה אקוסטיקה פסיבית (וגם אקטיבית אצלי ) ,אפשר להגיע לתוצאה נהדרת , רק מה , צריך טיפה הכוונה ומדדידות של דן והדרכה איפה הבעיות ,לעשות לבד לפי האוזן זה לא מספיק ולא טוב ,יש מצב שהתרגלתם לדיפ של 30 די בי ב50-70 הרץ ברמקול השמאלי למשל ואתם מרוצים עד השמיים ,כבר קרה לי דבר כזה ודן אחרי מדידה אמר לי לפתוח בפינה הויטרינה 1 ס"מ , והבעיה נעלמה !!!!!! נו ? לך תגיע לזה לבד ?זה די דומה להלמוץ רסונטור .
 
יש כל כך הרבה דרכים וזה כל היופי בתחביב האדיר הזה !
מה שאני מתכנן לעשות אצלי - זה סאטאפ אחד נקי פאסיבי לחלוטין .זוג רמקולים .

סאטאפ שני - שילוב של סאבים עם קרוס אנאלוגי חיצוני - כאשר אל הסאבים עצמם אייבא קובץ תיקון שיחול רק באזור 80-60 הרץ ומטה .

סאטאפ שלישי - RC מלא .

יהיה מעניין
 
החדר עדיין בעבודה. לא מוכן מבחינת גימור סופי. דן מדגים בחושך. חוויה אחרת.
שמע... זה בהחלט מעלה אסוציאציות משעשעות.
 

אות
יש כל כך הרבה דרכים וזה כל היופי בתחביב האדיר הזה !
מה שאני מתכנן לעשות אצלי - זה סאטאפ אחד נקי פאסיבי לחלוטין .זוג רמקולים .

סאטאפ שני - שילוב של סאבים עם קרוס אנאלוגי חיצוני - כאשר אל הסאבים עצמם אייבא קובץ תיקון שיחול רק באזור 80-60 הרץ ומטה .

סאטאפ שלישי - RC מלא .

יהיה מעניין

באמת מעניין
אותם רמקולים?
 
אות


באמת מעניין
אותם רמקולים?
בהחלט !
את הקרוס הבאתי רק למטרה זו .
אני חושב שיכול להוות פתרון שיכול להתגבר על המון בעיות אקוסטיות - לאנשים שלא רוצים מכל סיבה שהיא RC .
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור