מעניין

  • פותח הנושא פותח הנושא gaza
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

gaza

אוהב את התחום
הודעות
56
מעורבות
0
נקודות
0
האם צריך לקחת בחשבון ברצינות פרטים כמו משקל=צריבת מסך=סביבה מוארת יחסית=שבוחרים לסידי או פלזמה מגודל 42
 

בדגמים החדשים של מסכי הפלזמה הצריבה לא אמורה להיות בעיתית, אם כי הפלזמה יותר רגישה בנושא זה ממסך LCD - כך שבחיבור למחשב עם תצוגה קבועה של ה DESKTOP כל הזמן מומלץ לחשוב על LCD.

בקשר לשאר הנקודות עבור כל אחד הן חשובות בצורה שונה וכל אחד צריך לעשות את הבחירה שלו בנושא.

נקודות אחרות לחשיבה מה סוג השידורים שצופים בהם
 
תודה על התגובה המהירה.אני לא הלך לחבר את המסך למחשב אף פעם.צפייה בשידורים רגילים עם אופציה לhd בעתיד
 
אם אין לך בעיות של השתקפות ושאר הנקודות של משקל, חום, צריכת חשמל וכו לא מפריעות לך - אז פלזמה יכולה להתאים - בכל מקרה אחר אז LCD

חשוב לציין שזו דעתי האישית - אבל אתה צריך להחליט עם העיניים שלך
 

כל הזמן אתה ממליץ על פלזמה שבפועל LCD עדיפה! אין השתקפויות! גיס שלי קנה פלזמה 42" והתמונה פשוט גרועה! על הפנים
 
דביר, חבל שאתה כותב דברים שאין להם שום ביסוס מדעי או אחר.
 
כל הזמן אתה ממליץ על פלזמה שבפועל LCD עדיפה! אין השתקפויות! גיס שלי קנה פלזמה 42" והתמונה פשוט גרועה! על הפנים


באיזה דגם וחברה מדובר?.......זה לא רק תלוי בטכנולוגיה.

אדם יכול לקנות פלזמה 42 ב-4700 שקל ממותג עלום שם ודגם לא ידוע ולצפות לאיכות מדהימה ולהתאכזב, אחר יכול לקנות lcd 32 ב-6000 שקל ממותג ידוע ודגם מצליח ולהתפעל מהאיכות...
 

אורן, אתה צודק לחלוטין צריך לבדוק מסכים באותו גדול באותו סדר גודל של מחיר.
להסיר ספק לדעתי למסכי LCD יש יתרונות על פלזמה, אבל לא בהצגת שידור סטנדרטי מול מסך באותו מחיר.
כך שאם לאחד חשוב צריכת החשמל, יש לו בעית השתקפיות, רוצה לחבר את המסך למחשב או נקדות נוספות אז הבחירה צריכה להיות LCD
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור