אני בכלל לא בטוח שה 620 טובה יותר מהדגמים של 2011.
ל 651Y היה MCI של 850. ל 570 היה MCI של 600. השקולה ל 651 זו ה 7600 פחות או יותר שאין כרגע בארץ. השקולה ל 570 זו ה 670 כנראה וגם אותה אין בארץ. מעניין מה אומרת הירידה מה 670 ל 620. הייתי מחכה לביקורת ספציפית.
נכון,באתר lg האנגלי אכן כתוב שבטלויזיות שציינת אכן mci גבוה יותר מדגם lm620
אבל אני הסתמכתי בנתונים שלי על אתר היבואן הישראלי
ששם רשום true motion 200hz וכלל לא כתוב על mci850hz
תקן אותי אם אני טועה.
http://www.hye.co.il/catalog/product_details.aspx?catid=125&subcatid=411&prodid=1094&keySearch=
לאחר בדיקה קצרה מסתבר שהדגם האירופי מסידרת lw שגם מצויה בארץ שונה מהדגם האסיתי
המיובא לארץ.בדגם האירופי רשום שדגם lw650t עובד בכלל על טכנולוגיה מתקדמת יותר מהדגם
שנמצא בארץ טכנולוגית led plus.
חבל מאוד שאנו גולשים לעניין אישי מי מהחברים פה מקצועי או לא מקצועילאנטגגרל אני לא יודע כמה אנחנו יכולים להסתמך על חוות דעת של אדם אחד...
אני לא יודע עד כמה הבן אדם הזה מקצועי אבל האם באמת כמו שתאומר אין שניום לטובת הסדרה החדשה זאת תהיה אכזבה גדולה מאוד מצד LG היה להם שנה שלמה לשפר את איכות התמונה ובמקום זאות הם שיפרו תעיצוב שזה דבר שולי ותמיכה בדפדפ]ן איטרנט ואפלקציות..
בקשר לקניה שלי אני סומך על DVD סנטר הם נשמעים חברה נחמדים מאוד ואני חושב שכול הביקרות השליליות על י ללא אחריות או בעיות זה קשור עם נפלתה טוב או פשוט נפלתה על חפארים ואני מכיר הרבה אנשים שקנו מDVD סנטר ומרוצים.. אחד מהם הוא דור מאתר של עופר לאור ויש עוד כמה.. אני קניתי את LG LX6500 גודל 47 ב 5850 שקל יביאון רישמי חי 3 שנים ועם היו אומרים לי תשלם עוד 3 אלף עם לא לא תהיה אחריות רישימית לא היתי מהסס ולוקחתזול יותר.
קיוצר קצת סטיניו מנושא האשכול וקובי בכלל לא שאול שאלות אז אני חושב שמציניו.
הנתון תמיד היה קיים, רק שלא כולם מפרסמים אותו (כנראה כי לא כולם בכלל היו מודעים אליו).