מעונין בפלזמה 42 לשידוריי SD רגילים +HD

  • פותח הנושא פותח הנושא rony1880
  • פורסם בתאריך פורסם בתאריך

rony1880

חבר אתר
הודעות
8
מעורבות
0
נקודות
0
היי
יש לכם המלצה לפלזמה 42 " לצפיה של שידורים SD רגילים של YES , אני מעוניין בטלויזיה איכותית שלא מותחת את הפנים , פורמט של 4:3 אם אפשר , גם לצפיה ברמה גבוהה בסרטים של F.HD , רמת צבעים של RGB ברמה מיצעותית , בקיצור צפיי ברמה טובה ונעימה ,
 

הבעיה שמסכי פלזמה FHD הם יקרים, אז תשקול את העניין הזה. אני יודע שלטליוויזיות של טושיבה יש מנגנוני מתיחה טובים מאוד (מנסיון)
 
היי
בסדר , אז HD בלבד 1360X1024 , ידוע לך על דגם מסוים?
 
לא ה HD בטליוויזות יהיה 720 ולא 1024. בקשר לדגם ספיציפי אני מציע שתחכה למישהו שהיה לו נסיון עם הדגמים האחרונים
 

יש אפשרות לכוון לצפיה בפורמט 4:3
 
בטושיבה (לפחות לזו שיש אצלי) יש אפשרות לכוון למצב 4:3 מה שיותיר שוליים משני צידי המסך. אבל זה יוצר בעיה כי צפייה מרובה וממושכת במצב הזה יכולה לגרום לתופעה שנקראה צריבה, וזה קורה כשאר מקרינים תמונה סטטית למשך תקופה ארוכה
 

Back
למעלה
תצוגת צבעים באתר (* פועל בדפדפנים מתקדמים מסוג Chrome ו- Firefox) תצוגה רגילה מותאם לעיוורי צבעים מותאם לכבדי ראייה
+ 100% -
סגור